Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 539 ggr
Annette
0

Uddevalla-utställningen del 2

Idag kom katalogen till utställningen i Uddevalla, som anordnas 27 maj. 73 ponnyer är anmälda och det blir bara en domare, Arne Emanuelsson. I klasserna 9 och 11 är följande hingstar anmälda:

Linnestofta Meat Loaf, Alert, Kyllemos Eros, Gläntans Fogde, Ytterhalls Kanon, Junibackens Martini, Ytterhalls Phantom, Skogsängens Tornado.

Cattis
0

Va? Och ingen katalog till hemsidan har jag fått?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Jag blev riktigt förvånad när den redan damp ner i brevlådan, det är ju 2 veckor kvar. Men det är ju bara bra att utställarna får den tidigt.

Cattis
0

Ja absolut, det är ju kanon!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

VeronicaP
0

aha då får jag rusa till mamma och kolla om den ligger där…

Milla
0

kan skriva in det sen i kväll vilka som är anmälda om det finns intresse, nu ska jag iväg och bada med hundarna och dotterns foderponny

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

nallebjörn
0

Oj, Arne som domare… han är väl lite kryckig eller? var han iaf när jag visade häst för honom för tre år sen.

Annette
0

#6. Det skulle varit Kristina Blad också, men det kanske räcker med en domare på 73 hästar. Alla kommer väl inte heller.

nallebjörn
0

#7 det räcker säkert men jag bara reagerade på att han skulle dömma så många ponnyer för sist jag såg honom fick han ha stol i ringen…..

VeronicaP
0

Men var det inte då när han precis hade varit dålig Anna för jag har sett han stående i ringen jag *ler*

Fast lite synd är det att inte Kristina Blad kom också , har aldrig visat för henne och det hade kunnat vara kul med *nya* förmågor *ler*

nallebjörn
0

#9 han är väl lite till åren och kanske hade han varit dålig vad vet jag. Tänklte bara på att det är ju mkt för en lite äldre man att döma 73 stycken eller vad detnu var.