Dagboken
Är det någon av er, som är medlemmar här på Shetlandsponny i Fokus, som faktiskt använder dagboksfunktionen?
Om man inte har en dagbok/blogg på sin vanliga hemsida kan det vara ett roligt sätt att dela med sig av sina dagliga glädjeämnen och även tristare saker. Vilken man faktiskt kan göra även om man har en dagbok/blogg på annat håll.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Jag använder den! Jag har ännu ingen egen hemsida.

inte än men jag ska.
Vet alla hur man kommer åt och aktiverar den?
Vänliga hälsningar
Niklas

Vet inte? Om du förklarar hur man gör, så förklarar jag vad som kan vara bra med att använda den :-)
Ni kan skriva vad som händer, även om ni har en annan dagbok, så kan ni ju skriva lite kortfattat och sedan hänvisa till era andra dagböcker också. Ni kan lägga ut bilder i den, alltså skriva i själva vilka föl ni fått, planerar eller annat skoj ni vil ldela med er av.
Är det alltså bara Annette som använder sin? Jätteintressant läsning :-) Kul med dagböcker…
Kom igen, använd era dagböcker - lägg till dem ni vill "hålla koll på" som era favoriter så ser ni i listan "nya dagboksinlägg" när de uppdaterat.
Hur man lägger till ngn i favoriter? Jo man öppnar någons personliga sida - där finns en knapp/ikon som heter "lägg till i mina favoriter". Klicka på den, så kommer personens namn med i listan till höger >> Där ser man sedan då ens favoriter är online eller inte. De med svart text ovanförstrecket är online och de med grå text under strecket, de är inte online. Fiffigt va!? :-)
/Cattis
Aha! perfekt, då ska jag genast bege mig till min dagbok och skriva ner mina memoarer ifrån SSS årsmöte 2006

#5 Det står dig HELT fritt att skriva precis vad du vill i din dagbok, läs dock yttrandefrihetsgrundlagen så du vet vad du kan skriva o inte enligt lagen.
Välkommen som dagboksanvändare på detta forum!
/Cattis
Jag har nyss blivit medlem, men jag tänkte börja skriva. Har redan 2 andra bloggar som är hästrelaterade.

puttar upp ämnet…
/Cattis

Jo, jag skriver men inte varje dag. Har ju en dagbok på min hemsida också, så jag glömmer var jag har skrivit….. :)