Paul potts
Är det någon som missat denna fantastiska sångare, jag får tårar i mina ögon varje gång jag hör och läser om hans historia.. Jag vet att detta inte är hästrelaterat men jag måste bara få dela med mig till dem som missat denna man.. http://www.youtube.com/watch?v=9oxTy7KIAaA&mode=related&search= På denna sida kan man se hans första framträdande någonsin, kolla juryns blick innan han ska sjunga..

Jag flyttar inlägget till kategorin som heter just "Icke hästrelaterat" :-)
För övrigt håller jag med, det är helt otoligt och jag får gåshud när jag hör honom sjunga - han är fantastisk!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Är inget fan av opera, men när man t.o.m får Simon att le och applådera då är det inte dåligt…=)

Härligt!
Jag fick nästan tårar i ögonen.
Som sagts -juryns blick innan kontra efter 
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Hela cd är helt helt underbar,det värsta är när man har den i bilen ooch drar på volymen på max så kör man alldeles för fort

JO jag såg han han var med i talang och de satt där och bara njöt domarna det var en härlig syn måste jag säga. jag gillar inte heller Opera men han är helt otrolig.
Helt fantastiskt!!! Är inget fan av opera men denna kille slog ut en totalt. Som tidigare skrivit så var det häftigt med syn över juryn… och publiken…
Jag gillar opera; dvs sången och musiken, men tror att scenografi och tillfälle spelar stor roll när det gäller att fastna för det.
Paul Potts är grym! Han kommer nå toppen om han vill.
(så är han ju welsh också! *extra poäng*)
Enda gångerna som jag kommit i kontakt med opera så har det varit med Robban Wells Rhapsodi…. Hoppas att detta skulle kunna bli en kandidat, han brukar ju kunna fixa bra aktörer till föreställningen..
#0 Vet du vad du ställt till med?? Jo, jag har idag köpt min första operaplatta! TACK för det! Jag blev helt såld, absolut!!!

#8 Hi hi.. Jag själv har aldrig lysnat på opera, men blev helt såld på honom.. Hela historien kring Paul potts är fantastisk..

Paul Potts kommer ju till Sverige och Rosa bandet galan nu i månads skiftet för den som vill se honom live.
#9 Kan du berätta om hans story???

#11 Läs här >>
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#12 Tack!
Snacka om en karl som berörde mitt hjärta!
Paul Potts är vad jag kallar en stor artist, vilken röst han har helt fantastisk.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#7 Då måste du gilla att festa tillsammans med er islänning på WMF när han sjunger sina operor ;-)
Ikväll på TV3 klockan 20.00 för den som vill se…
Jag träffade honom på Arlanda i går men ska erkänna att jag inte kände igen honom förrän jag såg namnet 

Fantastisk historia och fantastisk röst. Jag fick rysningar.
Jag såg på TV igår. Fantastiskt. Han hade en helt nya tänder oxå. Önskar denna man all lycka och framgång…
Ja, han är verkligen duktig, men det jag tycker är det häftigaste är att min bror är jätteimponerad av honom och han lyssnar nästan bara på techno och annan "dunkadunka-musik"