God morgon 1 November
god morgon alla. Äntligen fungerar forumet på morgonen. Varit lite problem att komma in vid denna tiden. Men de är kanske ett bus för att ja och Sanne inte ska få skriva god morgon
. Berå antar att de varit krångel med servern igen.
Idag ska ja till jobbet.. Sen ska ja vidare till knalleland. Lite som måste inhandlas. Sen måste ja städa. Suck hatar verkligen de. Men vi får nattgäster i morgon om nu mina föräldrar inte ligger i feber fortfarande. Hemska förkylning hoppas ja slipper den nu i allafall.
Ha en bra dag alla

God morgon , fast vid 7 tiden i morse funkade det inte för mig ;-)

GRATTIS till alla födelsedagsbarn

God förmiddag
Idag har vi haft genrep inför söndag. Åkte med tre ponnyer till ridhus och tränade. Lena (fölis) tyckte det var jättekul att race. Men det blir nog bra på söndag. Nu ska jag åka på stall möte och äta smörgåstårta mmmmm
Senare ikväll är det dags att rida igen, idag är det hoppning på schemat, zuperkul

#2 Tack
godmiddag!
Idag blir det mer tömkörning med stora grabbarna, hoppas dom sköter sig lika fint idag. Sen blir det storhandling blääää.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God eftermiddag!
Trött idag men hade tur att vi inte började förrän 10 i förmiddag. Blev sent igår, eller rättare sagt tidig i morse, innan jag kom hem från kåren. Väldigt trevligt var det iaf :-)
Vädret har varit riktigt härligt idag och i brist på pållarna så blev det en promenad med en kompis och hans hund nu i eftermiddag. Det gäller att passa på att njuta när det är så underbart väder som det har varit idag :-)

#6. "Kompis och hans hund" ? Det låter som början på något mer ;) Lycka till, Rebecka!
Jag är nästan död. Har kört löv hela dagen. Det sista i skenet av en gatlampa. Nu skall jag strax åka och mocka och ta hand om mina åtta älsklingar. Tur man har en gubbe som lagar maten, annars hade vi väl svultit ihjäl.
#7 Du skrev det jag inte vågade 

#7 och 8 Oj, vad ni har livlig fantasi :-) Här får man tydligen tänka efter när man ska skriva något.
Lyckönskningen kan jag behöva när det gäller någon annan kille, Annette ;-)