Webstamboken
Varför står inte travmeriter med som avkommors eller egna meriter?? Eller andra tävlingsresultat. Det står bara poäng från utställningar..
Det kommer håll ut…..
Någon måste skriva in dem
Veritas odium paretFörvånad
okej.. Tack för ditt svar. det ska bli kul att läsa.. Vem är det som sköter sånt och fyller i poäng mm??

#1 Jasså ska även sådant fyllas i , det är ju faktiskt kul ju , ni är så duktiga :-)

#1: Kanon om fler meriter kan finnas tillgängliga i webstamboken! Bra jobbat! 
Ska man själv skicka in uppgifterna eller går det genom SPTF resp. Ridsportförbundet?

#5 Eller så har kristin rätt bra koll på det mesta .

Jag tror inte att man ska skicka in själv, det måste ju komma "uppifrån" för att det ska vara korrekta resultat!
Jag hoppas att även resultaten från våra "lokala" utställningar ska komma in, då många shettisar fått fina poäng även på Öpafs utställning tex. Det finns resultat med från tidigare år, men ej de senare…
Travresultat, 3-årstest mm vore välkommet! Vi ställer ju inte bara ut shettisarna, utan använder dem ju även till bruksklasser!
hade varit kul om det stått nam o stuteri på ägaren också!

#8 Det är inte alla som vill bli listade med hur många, eller vilka, hästar de äger. Det är också olagligt att lista folk så om de inte godkänt det själva. Så därför finns enbart ägaruppgifter med på dem som sagt at tdet är okej.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#9 Ja tänkte att det kunde vara så men det är ju synd! Kul o veta vem som äger vilken häst… o allra helst hingstarna…

#10 Det står ju i hingstkatalogen :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
ja fast den har jag ju inte;-D