Vägbeskrivning till Vreta
Jag sitter här med vägbeskrivningen och läser att man ska ta andra avfarten mot Ljungsbro, innebär det att det finns två avfarter mot Ljungsbro?
Jag har ungefär 20 mil att köra på morgonen och vi startar först av alla i klass tre…Dessutom har jag kört fel till andra utställningar, som exempel den i Örebro i våras. Då körde jag E20 åt fel håll….Kom fram prick 8 när vår klass startade, då hade jag till på köpet två pållar med mig till den klassen, uuurrrrrkkkk vad stressad jag var. Detta vill jag inte göra om. Nu känns det ännu mer stressande för vi ska vara rätt så utklädda med makeup osv
Förresten, en annan fråga när jag ändå håller på! Hur tusan får jag två stycken ler-rullade pälsiga ponnier rena o fina????
Vilket håll kommer du ifrån?
Amor vincit omnia 
Från Kristinehamn, alltså askersundshållet
Okej, kör då mot Linköping (väg 36) när du kommit fram till Motala. Kör några mil, typ 2-3. Från det hållet tar du sen första avfarten mot Ljungsbro och sen höger mot Järngården som vägbeskrivningen i katalogen.
Amor vincit omnia 

Lotta.. jag kommer ju nerifrån, mjölby hållet.. vad står det på min avfart? vill inte hamna som vi gjorde när vi åkte till Rockelstad…
# 4 Sanne har du kommit till Oxelösund har du glömt att svänga

OOJ oj dit vill jag inte förrän nästa år innan Rockelstad !!
#4 Sanne, du tar av första avfarten från E4:an vid Linköping och kör mot Motala väg 36. Tag sedan andra avfarten mot Ljungsbro efter några kilometer.
Amor vincit omnia 

Ja för 17, ta första avfarten mot Ljungsbro!! Den missade jag förra året, var nästan i Linköping innan det gick att vända.

#8 Du säger första, o Lotta säger andra - vilket gäller? :P
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#9. Från Askersundshållet är det första avfarten.

NU gör du mig oxå förvirrad Annette…
men jag ska ta andra?!
ohh vad skönt att det är mer än jag som inte hittar
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#11. Jag vet inte vilket håll du kommer ifrån. Men millus och jag kommer från samma håll, så därifrån hittar jag. Från vårt håll är det vänster första infarten mot Ljungsbro. Det dyker nämligen inte upp någon andra infart det går att svänga vänster från. Det upptäckte jag förra året ;)

#11. Sanne, läs Lottas svar i #7. Du kommer från motsatt håll, så du skall ta andra infarten åt höger.

Efter en vecka i Ljungsbro känns det tryggt att veta att man iaf hittar klockrent till Vreta!!
Jesus kristus, hur ska jag hitta och jag som är i första klassen och ska köra nästan 20 mil i morgon bitti….Uj uj!!!

#0 Hur tusan får jag två stycken ler-rullade pälsiga ponnier rena o fina????
Kan du inte säga att de är utklädda till lertroll, eller nåt? 

#16. Det är lätt att hitta om du kommer från Askersundshållet. Följ Lottas beskrivning i #3, så går det säkert bra.
Nu är stackarna duschade…Och inlindade i frottéhanddukar och täcken.