God morgon 3/11-07
Då befinner man sig på jobbet igen, första natten. Ögonlocken är ganska tunga vid den här tiden. Det har snöat ganska kraftigt så det ligger ca: 5 cm blötsnö, blir nog regält halt på vägarna.Hoppas att det är vitt i eftermiddag när man vaknar också, det är så fint. Tömkörning av minst två måste hinnas med under eftermiddagen.
Ha en bra dag.

God morgon!
Snö! Massor av snö! Jag fick en chock då jag klev ut o skulle rasta hunden nyss. Jag vill inte ha snö ÄN, den ligger inte kvar och då blir det bara ännu lerigare ju! Ligger den kvar håller jag med om att det är fint och härligt. Och rena hästar…
Idag på dagen var den 10 grader varmt, och nu 4 minus. Himla labil vädergud det där.
Dags för vinterdäcken kanske. :-/
Fast det är klart, det mesta av snön är säkert borta i morgon bitti. Jag rusade in o hämtade kameran, jag måste ju kunna bevisa för mina barn i morgon att det var mkt snö - om den nu skulle var borta då de vaknar.
Ha en bra dag alla, och lycka till alla ni som skall ställa ut i Svalöv!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
God morgon!
Jisses vad det snöat i natt. Alldeles vitt utanför fönstret på Arlanda. Bävar lite för att åka hem - har inte hunnit byta till vinterdäck än… 
God morgon!
Här är det grönt på marken ännu, precis som jag vill ha det o absolut inget regn i dag heller…inte förrän 14 iallafall…vi ska ju rida jakt i dag…ska strax ner o fixa t hästarna o sen lasta o iväg! Hålll tummarna för oss!
Ha en bra dag alla!

God morgon!
Här har vi ingen snö, tack och lov. Får nog be maken byta till vinterdäck inför morgondagens Vretaresa.
Jag somnade redan vid 22-tiden igår kväll. Kl 4 klev dottern upp och ville leka, men när ingen annan ville vara med så har hon roat sig själv sedan dess. Hon har visst skrivit massa saker om sina leksaksdjur.
Nu skall jag till stallet och i kväll skall jag jobba några timmar.
Ha en bra dag och lycka till i Svalöv.
Godmorgon!
Jag förtränger ert prat om snö.
Idag så ska jag nog inte göra något. En del av mig vill ut till det nuvarande stallet och det blivande, men jag är sjuuuk :/ Vet dock inte om jag ska trotsa det. Känner mig så trött och jag vet att jag inte borde… Jag måste cykla 6 km till det nya stallet isåfall, sedan 4 till det nuvarande och sedan 5 km från det stallet.
Godmorgon….
Tung blötsnö här med. Plussgrader ute. 2 rådjur stod i trädgården och skrapa runt äppelträdet. Rätt vacker syn faktiskt.
Idag blir det inte mkt, en tjej kommer och kollar på Camaro. Ska ut och festa ikväll med ett gäng tjejer. Bengtzing spelar på hotellet nga mil bort.
Ha en bra dag alla glada!
God morgon!
Jösses, vi har fått mellan en halv och en dm snö i natt! Det kom lite väl överraskande och tidigt men hästarna blev glada :-) Inga pojkar i lösdriften i morse, de var ute och grävde i snön för fullt :-P Tog kameran med mig ut o fångade Fernando på linsen när han äter sitt morgonhö.
Idag kommer det hem hösilage bara det inte blir mer snö, men det är inte ens minusgrader så den är säkert puts väck snart.
Ha en bra dag o lycka till alla utställare!

God Morgon
Jag vill me ha snö !!! men vi har regnigt, o lerigt.. Idag ska jag hinna med massor med saker, in till jobbet en sväng först o fixa ny grep.. sen hämta spån , fixa med tipsy blir det ju halva eftermidagen kan jag tro..
hoppas alla får en bra dag !!
God morgon.
La la la, jag hör heller inget om snö. Fu tusan, inte än. Här regnar det och det är mkt bättre. Ska hjälpa en tokig granne att fälla ett träd idag då det ska fällas in i min ena hage. Hm, det lilla lä jag har åt hästarna i den hagen. Suck! Är ju på hans mark så…
Lycka till idag i Svalöv!

God Morgon!
Håller med Sanne, jag vill oxå ha snö! Mycket hellre än den regniga vintern vi hade i fjol, med lervälling i hagarna….=O(
Här har tydligen regnat en del inatt, men nu skiner solen och det ser ut att bli en vacker dag.
Lite pyssel med pållarna blir det idag. Vi ska ev. röja lite i skogen oxå och då får Gazpon dra hem lite ved, han är så duktig på det.
Lycka till i Svalöv!
#5 Krya på dig!
Ha en sköön lördag alla!

God morgon!
Fick en chock när jag tittade ut genom fönstret och det var helt vitt. Nu regnar det och snön håller på att smälta bort för fullt. Får kanske byta till vinterdäcken innan jag ska ut och köra idag.
Var på bio igår och såg "This is England" och den filmen rekommenderar jag inte någon att se.
Lycka till ni som ska till Svalöv idag!
Hanna? Har du fått mitt mail? Jag svarade på det du skickade!
Delad glädje är dubbel glädje :)

god morgon
Tog mig en sovmorgon idag. De tyckte ja att ja var värd. Idag så ska ja skicka lite mejl först sen så ska ja till stallet. Hästarna ska motioneras i de fina vädret. Vi har inga leriga hagar ännu men ja längtar efter snö så ja slipper få lervälling i hagarna. Hästarna hittr dock lera varje dag och gör sin lerinpackningar. De sägs ju att man blir vacker av de.
Ikväll ska ja ta de lugnt. Ligga framför tv och bara njuta av helgen. Hade också velat åka till Vreta i morgon och kollat. Många fina häsar är de ju som ska dit.
ha en bra dag alla

gooooooood morgon….
här är det grönt på marken MEN lite snö har kommit men det e som ett litet genomskinligt täcke just nu o inget som kommer ligga kvar eftersom det e 6+ just nu o det ökar hela tiden jag vill OCH vill inte ha snö visst det e trevligt MEN ligger den inte kvar kan det kvitta då blir det bara slask o otrevligt ju kladdigt o lerigt hmm neeeee :/
jag e sååååååå nervös inför imorrn tankarna rullar runt överallt jag vet inte vilket ben jag ska stå på snart hahaha ska in till stan o hämta en kompis transport snart och min son som e hos sin pappa det e ju Vreta som gäller imorrn jag har aldrig ställt ut o känner mej förvirrad har tränat som en galning med den lilla ponnyn springa ställa upp mm han har skött sej rätt bra MEN då jag ska svänga höger ja som man ska eftersom man alltid ska ha hästen mot domaren vill han ALLTID springa vänster oavsett hur jag gör men det har gett med sej lite så jag gör mitt bästa av det hela.. ska bli väldigt intressant att träffa alla människor o alla fina ponnysar hihi ;)
för övrigt idag blir det ju till att rida de två stora o fixa med ponnyn inför imorrn hihi det e mycket häst just nu men det e så jag vill ha det ;)
ha det gött allihop ;)

7 cm snö här i Tärnsjö.
Barnen överlyckliga. Snögubbar och ljuslyktor pryder tomten just nu…men det är 3 plus ute och sol så det hinner väl försvinna till kvällen.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
#15 ush och fy. Skulle aldrig tittat på bilden. Nu fryser jag *S*

Här i malung har det också kommit snö men "endast" 2 mm om det ens är det, vill ju så gärna ha snö nu så det blir lite ljusare på kvällarna, men men den kommer väl här också tids nog..
Ha en bra dag allihop
#12 Jadå, har svarat nu också
Kommer inte åt den mailen på jobbet och har inte hunnit kolla hemma förrän nu.

God eftermiddag.
Har varit iväg och ridit hubertusjakt i Vartofta på syrrans halvblod. Jag och en annan tjej red den långa rundan, det var 3 ryttare plus mastern och tre pikeurer som red.Har nog aldrig varit så få ryttare i den långa rundan förr. Som vanligt var det mycket roligt att rida hubertusjakt, extra kul är att se alla shettisar rida iväg på deras mini-hubertus ritt
Kommer nog vara en aning mör imorgon fast det är det värt!