Avelskonferens?
En kompis till mig har berättat att det skall bli en avelskonferens i samband med SSS årsmöte. Jag hittar inbjudan till årsmötet i senaste numret av SP, men jag hittar ingen info om konferensen, vare sig i tidningen eller på SSS hemsida.
Stämmer det att det skall bli en avelskonferens och isf var hittar jag info? Någon ny tidning hinner väl inte komma ut om den skall hållas i samband med årsmötet.

Det pratades om aktivitet i samband med årsmötet på höstmötet, men jag uppfattade det inte som en ren avelskonferens. Inget program fanns bestämt och de önskade förslag, så kanske det nu har inkommit önskemål som gör en avelskonferens av det..?

Ok. Är denna extra aktivitet bestämd att bli av?
Att det blir extra aktiviteter är klart - det är tanken att det ska hända något hela helgen, eftersom det är jubileumsår.
Det som inte var klart i höstas var vilka aktiviteter det skulle vara. Mer information kommer säkert i nästa nummer av tidningen,

Det blir i senaste laget det, nr 1 kommer i mars. Och det är säkerligen inte i början av månaden.
Man kan kanske anta att det kommer ut mer information på de kanaler som finns, när programmet är klart.

Det får vi hoppas.