Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 369 ggr
Pheobe
0

Ser spöken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det fler än jag där ute som ser spöken? Dvs mina hästar som är avlivade går fortfarande och betar lugnt i hagen. Min fina lillasyster ser jag nästan dagligen i hagen. Leja som ju togs bort i våras finns också där ganska ofta. Är man knäpp? Det känns ändå trots allt ganska trevligt.

Midlingur
0

Jag ser Mascot i hagen. För min del känns det inte så trevligt, förmodligen för att det är så pass "nytt". Nu bytar vi ju stall den 1:e december (visst är det en nyhet för dig Anna? ;)) och jag räknar inte med att han "följer med" till nästa gård.

Pheobe
0

#1 jag dyker ju snart upp på nya stället med din nya ponny. Ska bli trevligt. Du kommer nog kunna se Mascot där också skulle jag tro

AusaBausa
0

Tycker det låter trevligt o få se sina gamla pållar som lämnat jordelivet..tyvärr har inte jag sett mina….däremot när jag är i gamla skötarstallet så kan jag känna av ägaren t det stallet. Han gick bort 2002 men går fortfarande runt i sitt älskade stall o pratar m katterna o sina hästar…mmysigt!

dajmie
0

#1. Då har du en medial förmåga om du kan se hästarna.

VeronicaP
0

De enda spöken jag ser är mina barn ;-)

kicki80
0

Vet en som hörde sin hund springa på golvet flera år efter hon hade gått bort.

Pheobe
0

#6 sånt tror jag på… vi har folk som bor här i vårt hus. Händer alltid spännande saker här

Midlingur
0

#4 Jo, tyvärr är det så.

Canonball
0

Detta är förvisso inte med hästar men vi avlivade en utav våra hundar nyligen, och man tror jämt att han ska komma springande, och ibland ser man honom ligga på sitt favoritställe. Spooky. Gamla Tryggve!

TildaLinge
0

#5 Tycker att Albin är ett ganska bra spöke x)