God morgon 4 november
Nu skall jag göra matsäck, sedan skall sonen och taxen lastas för att åka och fodra, släppa ut hästar och mocka. När det är klart åker vi till Vreta.
Ha en bra dag!

Go morgon
Sitter med mitt kaffe o försöker vakna.. ska snart dra upp gubben oxå, han får hjälpa till med utsläppet, sen ska sista fixet göras o sen är det dax o åka till Vreta.. OM jag missa o hälsa på någon eller så idag, så är det bara för jag är så nervös.. något jag aldrig brukar va.. men men vill önskla alla lycka till idag.
Linan, täcken är i bilen, o vi tar det andra sen..
cattis, finns en påse till thilde me!
Morrn morrn, sitter och försöker vakna. Aja i halsen, näsan har varit täppt hela natten och det trycker från öronen. Tror att det blir ännu bättre med ännu en helg i ett kallt ridhus 
Lycka til alla i dag!
Tack Sanne, ska bli så kul å se dej och täckena!!
Delad glädje är dubbel glädje :)
Godmorgon!
Idag så ska jag åka till mitt nya stall och städa undan lite där
Ska bli mycket spännande!
Morrn morrn
Inte sovit inatt heller, dottern håller låda… skaffa aldrig barn
Idag blir det tvätt, städning och lite sånt man gör när man har hus och barn…
Lycka till i Vreta..

morrn morrn
precis hemkommen från stallet. Släppte ut i morse och gjorde stallet så de ska vara färdigt till kvällen. Idag ska ja med pappa till båten ngt ja INTE ser fram i mot. Hatar att åka dit och ja förstår inte varför han ska envisas med att hota mig. Följer inte ja med ner och hjälper till blir de INGA utställningar. Såna ultimatum hatar ja att ställas inför
.
HA en bra dag alla och hoppas de går bra för alla i Vreta idag.
#5 låter inte så bra. Men vadå inga utställningar? Du är väl vuxen att åka iväg själv eller?
God morgron! Här är det kanon väder o hoppas ni får fint ni som ska ställa ut också..
Här blir det bara vilodag för oss…det behöver vi alla 4 både jag o pållarna..
ska dock hämta hem delägarhästen från sommarbetet men det får göras ikväll så de kan gå rätt in i sina nymockade boxar m krubban full av mat o bara vila…dem har varit ute jätte länge detta året: Skönt för dem men nu börjar bladen falla så regnskyddet försvinner…
Ha en bra dag alla o lycka till ni som ställer ut!

#6 Jag tror det är så att pappa där kör till utställningarna.
Här ska vi på öppet hus på brandstationen strax och sen bär det av till stall och en busig Puzz. Solen skiner och snön är nästan borta men kallt är det.
Lycka till alla som ställer ut idag. Hoppas vädret blir bra och utan regn.

oktober? där Anette blev det fel = )
Här har det varit en fin dag förutom snöslasket.
Kört häst tagit kort på hästarna, umgåts med familjen.
Ha det gott.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

God eftermiddag!
Har fått pluggat lite under dagen och har lite till som jag ska försöka göra under kvällen för nästa vecka lär det inte bli så mycket gjort. Försökte operera växlarna på cykeln, men det gick inte så får fortsätta cykla runt i 2:ans växel…
#9 Hon var nog inte riktigt vaken i morse :-) Har ändrat det nu.

#6 som att ja inte själv får ta körkort är ja beroende av ngn som kör.

Ni har rätt, jag var nog inte riktigt vaken ;)

#12 Inte konstigt med tanke på vad klockan var :-)