Tack för i år
Ja, då var årets sista utställning över
. Förutom SSS höstmöte är det väl inte så mycket mer aktiviteter i år. Det känns redan riktigt tomt.
Det har varit ett alldeles underbart roligt år med massor av nya, trevliga bekantskaper. Tack allihop för det :)
Jag tycker att det var jättetrevligt att träffa dig och få ett ansikte på namnet! Jag och min dotter hade en toppendag och både Spender och Dixon skötte sig alldeles perfekt!
Vi återkommer gärna nästa år, extra bra känns det att jag hittar då, så ni får inte flytta utställningsplatsen
Nu ska du ju se fram emot en hård vinter med en massa snö, kyla och frusna tår. Var glad att det står still på aktivitetsfronten =)

Jag tycker faktiskt det ska bli skönt med lite vila efter alla årets tävlingar och utställningar . Fast vila och vila nu under vintern får man ju hinna med och jobba med alla de andra unghästarna som ska köras in eller tränas på ett eller annat vis.
Tack själv Annette!
Känns rätt ok att utställningarna är över för i år. Vintern kommer att ägnas åt att köra in Viking och Wille. Vi tar det så saktliga.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#0 Glömde ju säga Tack ju *ler*
Vi har ju forumet. Dygnet runt - året runt.
Snart är dessutom vintervilan över, februari om 3 månader och då drar det ju igång igen :-)
Ser fram emot nästa år. I år har vi bara hunnit med två utställningar men men nya friska tag 2008!
#6 Lugn… jul först 

Visst har man att göra, men det blir ju tomt utan att träffa alla trevliga människor. Det är ju tur att forumet finns, så man inte är helt övergiven här ute i tassamarkerna.
Och hur skall gubben stå ut att ha mig hemma i flera månader
. Jag kanske sätter honom i arbete så han tycker det är lugnare när jag är ute och ränner.
#8 du får väl jobba mer istället då =) tjäna mera pengar och köpa en pålle till *S*
#7: Ja, ja….:-)

#9. Det är i vinter jag skall ta ut alla mina sparade timmar. Kommer inte vara på jobbet mer än nödvändigt :) Då kan jag vara mer i stallet, inte dumt. Mer pållinköp blir det inte, det har ju redan kommit två nya ston för några veckor sedan. Men jag hoppas ju förstås på föl i framtiden :)
#11 aha, det har jag missat, två nya pållar, då har du att göra ju

Tack själv Annette!
Det har varit ett toppenroligt utställningsår, på alla möjliga sätt. Avslutningen på det igår var ju toppen också ;-) Det känns ganska skönt med vintervila tycker jag, särskilt tom den ju numera är ganska kort. Men tre månader utan att behöva åka iväg är ganska skönt. Eller nja, en del av oss åker ju i början av januari till Holland, men det är inte riktigt samma sak.
Dessutom hinner man kanske få lite mer vettigt gjort på hemmaplan nu när det inte är uppbokade helger framöver.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.