Shetland öst TACK!!!
Om ni bara visste vad jag har letat efter torrschampo innan utställningen men inte hittat nåt ställe där de säljer det på också vinner jag en flaska… HURRA, HURRA, HURRA
Sen i förrgår, dagen innan utställningen fick jag dra fram vattenslangen och duscha mina älsklingar. Efter duschen ville jag sätta på dem ett varmt täcke och konstaterar att vi kastat Dixons fleecetäcke och har bara ett i storlek mini som vi klämde på honom. Spender fick ta regntäcke med frottéhanddukar under…
Sen när det är utlottning på startnumren så VINNER vi ett sånt himla fint fleecetäcke på Dixons nummer, är inte det otroligt!!! Dessutom blev dottern superglad och gick omkring inlindad i det gröna täcket i det kalla ridhuset och såg ut som en squash!
Många, många glada TACK från Camilla/millus
Jaha, var det ni som gick med det
Kan varmt rekomendera detta täcke, från Boette! Finns inget bättre. Perfekt när man kommer ut på morgonen och hästarna är rena och fina under, och allt skit är på täcket i stället!! Och det glider ju inte av heller efter sol att halsen är ihop sydd under!
Delad glädje är dubbel glädje :)
Vad är det för något täcke?? verkar vara ett kanon täcke ju.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Kanon bra! Vi har halstäcken i fleece.
Har ett fleecetäcke med hals från Boett som jag vann vid ett ungstochampionat en gång. Det är leopard och superhäftigt och dessutom riktigt bra =)
vilken storlek på täcket har en shettis på ca 100 cm???

95 eller 105 cm.
Boett har stl, 00, 0, och 1 till shetland. Jag har 1 till mina standard. 00 är pyttesmå, passar till vår minsta Key To Fame (77cm). Så 0 är bra till mini.
De nya täckerna som är i hoppsydda under halsen (de gama har spännen) är sydda efter våra minisar och standard. 1 är altså sydd efter Kitty och hon är runt 100 cm i manken och har 105 täcken i vanliga fall.

Är det "Mossen" eller "Snödalen" vi pratar om?

Mossen knäpper man tror jag
Det är snödalen. Trodde inte Mossen fanns kvar. Men det är snödalen som jag har skrivit om.
Boett-täcken är kanonbra! Brukar vara häftiga mönster på dem också.
Gentzel i kamouflage