Övervakningskamera
Vad har ni för övervakningskamera? OM ni har dvs. Jag försöker leta rätt på en sådan men hittar inget direkt. Var har ni köpt era och vad kostade dom? är det färg på dom och har ni monitor eller är den kopplad i tv´n?
Köpte en kamera från www.minikameran.se
Har en monitor i bilen (fått från ett annat ställe) och kameran kan kopplas till TV:n vid övervakningstider.

#1 Varför en monitor i bilen?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
För att kunna ha övervakning i transporten.

Ja, såklart - jag tänkte inte så långt.
*spåån*
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Har köpt min på www.netonnet.se Trådlös m. egen monitor.
Den har fungerat bra och är dessutom prisvärd.
Var in och kikade på deras hemsida, himla intressant. Räcker det med att köpa en kamera och sedan söka på videon så får man in bild på TV??????
jag har köpt min på kjell och kompani den kostade under 1500 kr och jag är jättenöjd med den
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
övervakningskamerorna ligger på samma frekvens som videon, så bara koppla in den och använd videokanalen!
Jag har för övrigt köpt min nuvarande kamera via en grossist som vårt företag handlar av, för 595 kr exkl moms. Det är ingen monitor till den, utan mottagaren kopplas till valfri tv. Tll mottagaren kan för övrigt upp till 4 kameror kopplas och man kan välja att den växlar automatiskt mellan kamerorna, några sekunder på varje.
Det är bra att ha en gubbe som träffar mycket folk… hihi…
Vi har fått låna en övervakningskamera. Vi har kameran med sändare i stallet, en mottagare i fönstret i huset och en antennkabel till TV:n.
Den har även ljud, men ser dåligt i mörker så vi får ha en liiiiiiten lampa lysandes hela natten.
Har ni andra LJUD på era?
# 8 Va' häftigt. Ska önska mig en till Morsdagspresent
Jag har en kamera med ljud inköpt på Jula för 2-3 år sen. Tror den kostade 399:- eller om det var 499:-. Den är kopplad till TV.n inne och det funkar toppen. Måste ha en liten lampa tänd på natten för att se ordentligt men annars är den helt klart värd den lilla pengen den kostade.
Amor vincit omnia