Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 632 ggr
Sasser
0

Godmorgon 6 November 2007

Godmorgon!

Få se om man hinner skriva klart idag då:) Ofta lyckas ngn annan skriva Godmorgon samtidigt…

Här har jag en lång skolbänksdag med omvårdnadsteorier på schemat. Det blir en lång dag, det vat jag för föreläsaren är min chef:).

Ha en bra dag! Här är det nu grått, blött och 5 grader varmt!

//Eva

Charlotte-J
0

God morgon!

Nu äntligen börjar man vara människa igen efter helgens utställning. Var så trött och ledbruten igår så jag tog varje tillfälle jag fick att lägga mig på soffan ;-)) Ska ta det lite lugnt idag också och bara göra det nödvändigaste. Imorgon är man nog som ny ;-))

Amor vincit omnia Kyss

Pheobe
0

God morgon!

Idag regnar det igen. Ganska skönt när man är på dåligt humör. Jag sa upp mej från jobbet igår. Känns skönt. Blir till att ordna nåt nytt nu i veckan men först ska jag se till så att X jobbet sköter sina djur och sin personal. Orkar inte längre se djuren lida.

Ska också åka med dottern till tandläkaren då hon skadade sej rejält i helgen. Ska se om tänderna klarat sej. 14 månader och kanske redan tandlös =(

VeronicaP
0

#3 God morgon här har det regnat hela natten så nu är det lerigt och härligt igen hm. Men det verka klarna upp nu som tur är.

Annette
0

God morgon!

Har äntligen fått iväg barnen till skolan, så nu skall jag åka och jobba. Det kan tydligen komma snö i morgon, så jag skall försöka få unden lite mer löv.

Ha en bra dag!

susanne-s
0

Godmorgon.
Här har det regnat under natten men nu är det uppehåll. Tur att man har stora hagar för nu är det lerigt i grindhålen. Vad skulle snön komma för? Nu är den borta igen.
Samtal i skolan med sonen och ett kort besök på banken, det är mitt upplägg. Förhoppningsvis hinner jag ta in Ronja idag och se om jag får ordning på selen..= )

Ha en bra dag!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Cattis
0

God förmiddag!

Det regnar mer eller mindre hela tiden och det är fruktansvärt lerigt. Jag är så glad att vi kan flytta foderådorna så vi slipper fodra så hästarna står i leran. Men ännu har jag inte kunnat flytta lådorna i ena hagen iofs, det måste man nog vara två att göra. De överlever en dag till tror jag.

Egentligen skulle jag stannat i stallet ett tag till, men eftersom jag råkade blöta ner mig rejält Oskyldig så får jag rensa pannluggar från kardborrar i morgon istället, eller ikväll. Just nu önskar jag att det ingått en bastu när jag gifte mig med min finske make :-D

Ha en fortsatt bra dag alla!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Lauth
0

God eftermiddag.

Idag har jag fått en jättespännande avi från SPAF på beloppet 1060 kr. Undrar var det kan vara? Kanske mitt stuterinamn hoppas!! Får veta när jag åker förbi postutlämningen på vägen hem från jobbet.

Annars skiner solen i Karlstad (vad annars) men det blåser halv storm. Men då torkar det iaf upp en smula på marken..

Fortsatt trevlig dag!

RebeckaSvensson
0

God kväll!

En sådan rolig dag i skolan idag när föreläsningarna i de olika kurserna krockade. Verkligen kul när man ska behöva springa mellan de olika ställena för att försöka hinna vara med på så mkt som möjligt. Ska man hinna med att läsa mer än 100% så får man finna sig i att det är så här, så jag ska inte klaga.

Varit inne i Uppsala och letat kläder inför utklädnaden imorgon nu i eftermiddag. Vi lär bli så tjusiga så… Dags att plugga lite nu för imorgon är det fest :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll!