kanal 5 just nu
hua hua säger jag bara fy så hemskt
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Håller helt och hållet med!
ja det är ju riktigt sjukt, jag menar hur kan man som person gå med på något sådant

vad gör dom där då?? *nyfiken*
det handlar om män som är förälskade i stora kvinnor och då menar jag stora kvinnor (vikt 220 och uppåt) dom ser till så att deras kvinnor äter massor så att dom inte går ner i vikt

Fy vad äckligt! Men ingenting förvånar… Har inte femman så jag slipper se…
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
mmm jag har slagit över till annan kanal
Vad är det för "äckligt" med det?
#7 Tror hon #4 menar att männen GÖDER kvinnorna för att de ska bli större, inte att kvinnorna i sig är stora…
sjukt
Mycket ska man höra innan öronen trillar av. 

Ja det sjuka är ju just det att de göder dem , så de männen är verkligen sjuka och riktiga egoister tycker jag som inte tänker på sin kvinnas bästa..
Det finns ju männikor som göder både grisar och kor så varför inte människor? Framgick det VARFÖR de gödde sina kvinnor? I vissa länder är det ju "fint" att vara överviktig…
#12 jag tror inte man göder kor och grisar på samma sätt som människor. Männen tycker likosm om att göra saker sedan med de stora kvinnorna.. hoppas man inte gör det med djuren
Mnar de att det är skönare med en fet kvinna?
#14 säkert, annars skulle dom nog inte göra det. Men vem vet kanske av flera skäl

alla tänder ju på heelt olika saker. jag har sett sjuka program om sånt. det var ngn som gick igång på att han spydde på sin flickvän…. hur härligt är det?
#16 urk! i Sex and the City, den där serien är det ju någon som vill att hon ska kissa på honom i duschen…. urk!
Såg den dokumentären och vad det egentligen går ut på, är att försöka nå gränsen för hur mycket de kan mata kvinnorna, hur tunga de kan bli, mm. Som någon slags tävling typ. Kanske inte för alla, men för de som är sk. "matare", "feeders". Om kvinnorna sedan dör på kuppen, tja, den är väl en förlust man får ta… 
Att ha sex med någon som väger över 350 kg, är nog ingenting att ens fundera över. Men, som någon sa i programmet. När hon sa "jag är hungrig", så fick karln stånd… Vad tänder man på då? Kvinnan eller viktökningen??
De största kvinnorna var fångade i sina egna kroppar. Kunde inte gå, sköta hygien, eller någonting själva. De var helt beroende av sina karlar. Och allt för att tillfredställa männen… 
Jag såg ett program om en man som blev tänd av att bli strypt… Gissa hur han dog!

#18 säger bara BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Snacka om egoistiskt, de männen kan ju inte ha mycket innanför pannbenet… förstår inte att kvinnorna går med på det, för dem kan det ju inte vara okej om de dör på kuppen.. Fast kvinnorna kanske inte tycker att de har något val. Tycker det borde vara jämnställt med kvinnomisshandel!

jag kan inte tycka annat än om man är så himla dum så man går med på det, då får man stå sitt eget kast.