god morgon 7/11
god morgon
här regnar de utanför fönstret idag. Så de blir till att ta på sig regnkläderna när ja ska cykla till jobbet idag.
Sen ska ja klippa mig i eftermiddag. De kan ju behövas =) Sen så blir de stallet till kvällen.
ha en bra dag alla

God morgon. Här regnar det också. om en timme bär det av till Säve flygplats. Sedan landar vi i london och kommer hem på lördag.
Ha en bra dag

God Morgon
här var det snö på marken i morse !!!!! men nu regnar det tyvärr.. det blir så mkt trevligare när det blir lite vitt ute. Blir nog inget jobb idag..har inte sovit många timmar i natt, men men det får väl man göra när man blir gammal.
hoppas alla får en bra dag !!

Morrn. Ska just få på alla barnen sina kläder och packa ut dem till bilen. På vägen ut tittar vi till djuren o kollar så hö finns i hagen, och ikväll kommer hovis.
Ha en bra dag.

Ja God Morgon ! Här i Umeå trakten har det varit ca -10.
Men ingen snö, det lilla som kom i lördagsnatt har regnat bort
Hoppas alla får en bra dag!

Morrn morrn här har det regnat i natt i allfall , men jag hoppas det blir uppehåll i dag då det ska kollas hage och sådant idag.
Här tittar faktiskt solen fram lite grann nu 
Jag är förkyld och har ont i hela kroppen, kan det vara influensan jag åkt på?? Hästarna mår gott i alla fall, det är så rofyllt att sitta här och titta ut från köksfönstret och se dom stå och mumsa på sitt hö.

Här i Tärnsjö är det kallt. runt 5 minus. och nu börjar det snöa. Enda fördelen med kylan är att det inte blir så lerigt. annars kunde det gott fått vara plusgrader.
SAkulle ha jobbat idag men det blev inställt. så jag får hitta på ngt annat. har några hästar att verka så det får väl bli dagens uppgift.
Ha det gott
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Hade riktigt jäkla oväder i morse - haglade, blåste och var jätteruskigt. Usch. Mennu sitter jag på jobb och det är mulet, ser ut att kanske kunna klarna lite sen. Ska hämta ut Hällelujas pass och köpa nya saltstenar på hemvägen. Annars blir det en vända till stallet och sen en lugn hemmakväll.

Hallå på er allesammans….här snöar det för fullt..rätt så skönt, det blir lte ljusare och renare..ska strax ta av mej pyjamasen och dra på mej arbetskläder i stället, känns inget vidare, skulle kunna sitta kvar vid datorn i dag ,faktiskt. Ha en bra dag alla.

God eftermiddag!
Dagen började med att hela korridoren och säkert en hel del till blev väckta av ett hundskrälle som skällde. Fruktansvärt oljud var det på den. Föreläsaren glömde sedan bort hon skulle ha oss idag men kom efter en halvtimme då vi lyckats leta upp henne. Kunde lika bra ha hoppat över föreläsningen och läst det som stod i boken, för det hade säkert gett lika lite. Hade tvättat en tröja som jag ska ha på utklädnaden ikväll och då hade någon hängt in ridkläder i torkskåpet tillsammans med den. Även om kläderna är tvättade stank det häst lång väg och självklart också min tröja. Borde vara förbjudet att tvätta stinkande kläder i vårt tvättrum. Vilken dag, på riktigt dåligt humör.
Städa en snabb runda o sedan är det dags för förfest. Ska på något sätt försöka flytta den från mig och in till grannen så slipper jag städa imorgon.
God Eftermiddag!
Här i Uppsala har det både regnat och snöat. Idag har jag besökt en hästaffär som säljer Hansbos täcken i stl. 85 och uppåt. En sann fröjd för en shetlandsägare!!
Nej, nu ska jag dra mig mot sängen, nattjobb väntar i natt!
Ha en trevlig fortsättning på dagen!

# Snöat? Det har jag som tur är missat, annars hade väl mitt humör varit ännu bättre..
# 12 Tur är väl det! Det snöade rätt rejält när jag var ute med min shettis och sen mockade i stallet, men det tinade bort rätt fort…

I natt snöade det i Falköping, underbart! Men det töade tyvärr bort lika fort.. Hörde att det skulle snöa idag med, bara att vänta coh se :)