Täcken
Finns det nån som vill bli av med regntäcken storlek 85??? Eller ett tunt vintertäcke går me bra iofs. =)

Chansen att du får svar är större om du sätter en rubrik som hör till ämnet.

Du har pm

#1 menar du?

#3 Hon menar att du skall skriva en rubrik som talar om vad tråden handlar om, då är det störst chans att få vettiga svar. Nu hade du skrivit typ "Finns det någon" eller vad det var, jag minns inte exakt. Då är det inte alls säkert att alla öppnar tråden, om de inte finner rubriken intressant. Bara ett tips.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Och sedan att annonsen läggs under köpes :)

Ok då vet jag det till nästa gång..=)

Är fortfarande täckeslös…=(

men Pippa_ fåglasång säljer täcken i stl 85. JAg har köpt 2 täcken till Lilleman där ute nu i stl 95 men hon har även 85

Jasså????!!!!!! Men då kollar jag det!!!! Tack!!! :D

Kan rekommendera www.mg-syatelje.se Dom gör specialbeställda täcken för en väldigt bra peng!!! Jag ska precis beställa fleece med hals till min plutt..hihi
ja jag kan också rekomendara deras täcken, dom har även vintertäcken som ligger super, jag har själv ett i liten strl som passar mina fölisar.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Fast dom är väl ganksa dyra eller?
tja dyra vet jag inte,det är täcke du kommer ha i några år.
Börjes har billiga små täcken
Hööks är nog inte så dyra i heller.

#14 Mmm är igång och slåss om detta täcket, men det finns fler än jag som jagar det.. *fniss*
#15 #16 Har varit inne på börjes och har förmodligen bestämt mej för ett olivgrönt regn..Ska kolla hööks med! :D Tack så mkt!! :D
#17 Jag har eventuellt ett regntäcke till salu… Storlek 85, endast använt ett par gånger.

Skulle köp en från hööks om jag vore du kanske är lite dyrare men dom sitter bättee. Hade själv från börjes mini täckerna tycker dom satt väldigt dåligt. Det gör mycket när täcket har bogvek tycker jag.

#18 Men när vet du om det är till salu?

Hööks T.M pony rain sitter jätte bra och andas= tyckte de va värt pengarna, testade börjes mini regn men satt inte alls bra och andades inte = va billigt men inte alls nöjd. men de kan ju vara olika.

Det fanns ett på börjes..kan inte minnas namnet på det..kostar 260 iaf..olivgrönt..

#18 ?????
#20 Tyvärr, jag väljer att inte sälja det. Det kan vara bra att ha.