Testa
Gör detta test o säg vad ni tycker…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Säg till när ni kommit på hur det funkar 
/Cattis
jadu, sånt begriper jag mej inte på. Hur funkar det? läskigt ju!

fattar ingenting!

Jag gjorde det, häftigt!

Jag gjorde det 5-6 ggr och blev förbluffad, sen visade jag det för min man och han talade direkt om grejen och avslöjade hur det funkade. Hur kunde han se det på en gång!?
/Cattis

Det var en luring!
Men vad är grejen?

#7 Vadå vad är grejen? Hur man gör det eller hur testet verkligen funkar?
/Cattis

Häftigt! Hur kan det funka?
#8 ja hur det kan bli så varje gång?
Gubben har tänkt till och jag skriver;
Då alla tal du kan tänka på och räkna skiftar symboler vartefter man trycker så är det enbart logiskt tänkande och inget annat. Kolla nummer 63 bland annat, den symbolen kommer upp varje gång man trycker resultatet oavsett vilket nummer du tänker på. Det är hela diagonala rader med samma symboler och dessa visas hela tiden. Titta på det så får ni se. Ledsen om jag slog hål på illusionen 
Amor vincit omnia 
#11 duktigt ju

Samma med ex 18 - det krävdes tydligen gubbar för att komma på det!
Min såg det direkt, men inte jag…
/Cattis
det är ju alla med samma symbol som 63 har hela tiden….

Ja, alla nummer som går att räkna på det sättet man skall har samma symbol. Bara det att man inte ser det om man inte vet att man skall leta efter just det.
/Cattis
Jocke kollade typ 20 sekunder så hade han listat ut det. Jag satt mest och var fascinerad över hur det kunde funka 
Amor vincit omnia 
men har ni sett det man kan göra med kort? man får fyra eller fem kort man ska tänka på sen när man klickar får man banne mej fram det man tänkt på. Fungerar varje gång. Ska se om jag hittar det….

Läs inte detta, om ni inte klurat ut förklaringen.
Snyggt Cattis, jag hänger inte riktigt med på ovanstående förklaringar. Men eftersom ni ändå har börjat avslöja hur det funkar så.
Ett tvåsiffrigt tal minus sin talsumma i varje tiotal kommar alltid att sluta på en potens av nio, dvs talföljden (9,18,27,36,45,54,63 etc). Alla dessa tal pekar sedan på samma symbol. Lurigt va?
Alla vägar leder till Rom.

#18 Jo det var ungefär det jag sa, fast på ett amatörmässigt vis.
Fast det är snyggt gjort tycker jag, för om man inte letar efter den logiska lösningen verkar det ju funka. Själv satt jag o tänkte på en massa andra lösningar, som jag inte tänker genera mig med att avslöja. 
/Cattis
#19 fast om man tänker efter…. har den människan inget bättre för sej än att sitta och filura med att sätta ihop sånt……

#20 Vadå? Det var ju många som gick på det? Och skulle allt som inte har en vettig poäng på nätet tas bort, så vore det kanske trist. 
/Cattis

Bra Cattis,man behöver hjärngymnastk oxå 
#21 säger inte att det inte var kull.. utan måste kräva mkt tid av den som sitter och gör de här testerna…
Listade ut det efter ett försök =)
*spoiler*
Det är alltid symbolen som nollan har som dyker upp (+ förklaringen som #18 gav)

#24 Grattis, det gjorde inte jag, först trodde jag att datorn var synsk, men sen såg jag att det inte var en äkta kristallkula och då tänkte jag att det måste vara något lurt med det här.
Ni vet väl att alla vägar bär från Eslöv.