GODMORGON 10 November
-4 grader är det här nu…. Vet inte vad dagen kommer att ha att erbjuda i väderväg… men det känns som det kvittar… Sitter på jobbet och får stiga av om drygt 3 timmar. Skall försöka sova nga timmar efter stall-görat, åker sen antagligen till Kungsör och ser sonen spela match…
Ha en jättebra dag alla!

God Morgon!
Här i Uddevalla är det -7 grader, någon snö har vi inte sett till… Det blåste rejält igår och kom några regnstänk men idag ser ut att bli riktigt fint!
Ska strax ge mig ut till pållarna och pyssla lite. De ska få hela min dag, då jag för en gångs skull inte har några måsten att ta itu med! 
Ha en riktigt skön lördag alla!

Go Morgon
Här var nu 6 minus o det ligger ett vitt lager på backen !! det blåste bra igår o snöade, vinterdäck..njee..men det går väl ändå!! vi var igår kväll på n tillställning där diplom o utmärkelser delades ut, mkt trevligt var det, fick ta emot Loni´s diplom.
idag blir det lite pyssel på gården, in o handla mm..
ha det bra alla
Morron
Här är det minus 5 och lite vitt, har varit och släppt ut shettisarna och jag tror att de har saknat snön båda rusade iväg och sedan la sej ner och rullade en härlig syn med två lurvisar sol och snö.
Ha en bra helg

God morgon , strålande sol och någon plus grad. Idag ska jag in på bilskolan några timmar och skriva lite , jag håller ju på att ska ta Be och C så jag måste hinna sitta där lite granna.
God förmiddag! Här har vi sol o tempen ligger nog på nollan…ingen snö i sikte iallafall…
I går var det värre..blåst o regn…Usch!
God morgon!
Tittar ut och där är SNÖ på bilarna, nä vet ni vad jag vill inte ha det så här.
Idag blir det att jobba lite med grabbarna.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God morgon!
Skall "snart" bege mig till stallet och rensa pannluggar och svansar från kardborrar.
Vidriga påhitt de där…
#6 Var det inte du som sa att det var bra söderut, om vi bodde där så slapp vi snön?
Här ligger bara lite puder på backen, det var allt vi fick (hittills).
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#7 tror det var du som skickade hit det 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#7 Du måste ännu längre söderut =)

Goddagens här ligger lite snö på marken. Isigt på vägarna men skönt så länge det nu varar. Är snart på väg ut till stallet blir att köra lite idag. Skönt att hon inte rullat sig något direkt riktig dam. Hoppas alla andra har det bra , nu när vintern börjar göra sin ingång.