Shettis sele
Jag ska köpa en komplett sele till min normal storra shetlandsponny (ungefär 95cm) det ska vara emd baksele, draglinor osv. Är det någon som har nått tips på en bra och inte allt för dyr sele, och i så fall vart kommer den ifrån?

www.equilex.se har jag precis köpt ifrån..har dock inte fått min sele än, men hon sa att det är en mkt bra sele till inte så farligt pris…gå in och kolla!! =)

http://www.equilex.se/index2.php?go=shoppen_visa_mer.php&SID=1267&SKID=3
den här selen ska vara till minishettis, någon som har köpt minishettis sele, och i så fall hur breda är dom runt? Är lite rädd att min är för tjock men han är rätt så liten så jag tror att en vanlig shettis sele blir för stor.
Sara, jag har sele från equilex. Den är toppen, prisvärd och passformen utmärkt iaf den jag köpte till Ivan. Synd du inte nämde det när vi sågs, då hade du kunnat prova våran. Nina & Tampas har sele därifrån oxå + en massa till som jag känner.

#2 Du ska inte ha mini-mini utan bara vanlig mini..men ring till dom och fråga och prata..tjejen som tar emot beställningar och telefonsamtal är gudatrevlig och jätte hjälpsam!! :D

okej super, är så svårt att välja finns ju miljontals allternativ ju:P

Mm det är ju det, men tjejen var jättebra att prata med :D

Ja är också på gång med att köpa en bättre sele. Någon som vet skillnaden på equilex selar och pfiff selen? Vad ska man köpa och vad ska man tänka på?