Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 585 ggr
kacka
0

Cattis?

Var håller Cattis hus idag? Jag som hade hoppats få se ett nytt föl i fölboxen… hihi

Faxlin
0

Kanske därför hon inte är här. För att hon är upptagen med fölisen ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kacka
0

fölis? wow!? Vad har jag missat…

kacka
0

Xenia v Bunswaard eller???

Cattis
0

Nu är det uppdaterat med bla det föl Kacka väntade på. Jag tog mig friheten att inte sitta vid datorn igår då vädret var kanon och stallet och hagarna kändes mer lockande än forumet. Dessutom hade vi vårstädning där och det blev sååå fint. Cool

Två föl till ligger på "kö" och läggs in under eftermiddagen.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

kacka
0

näåääää fyyyy dig Cattis! inte får du svika forumet på det viset! du kan ju inte bara ta dig friheter och njuta av vädret på det sättet!!! Flört

Denna kommentar har tagits bort.
Cattis
0

Nä jag vet, det var dåligt av mig. Och på kuppen har det ramlat in tre föl till under dagen = fem som skall slåss om platserna på framsidan. Er tid i "rampljuset" blir tyvärr kortvarig när babyboomen slår in. Skaffa föl i december eller mars - då får de ligga kvar längre. Räcka ut tungan (Nej jag rekommenderar det inte, det var ett skämt)

/Cattis

kacka
0

Jag FÖRSÖKTE ju få föl i mars men det gick ju inte bra!! :-P

kacka
0

Saknar Cattis idag med… Längtar efter flera nya föl i "fölboxen"… Skrattande

Cattis
0

? Men ni har ju fått två idag på förmiddagen?

/Cattis

VeronicaP
0

yapp du jobbr bra Cattis … Stressa inte för våran skull de kommer när de kommer Flört

Cattis
0

Är det ngn ni saknar? har jag missat ngn? Jag har bara ett miniföl på "kö"… tänkte om ngn kommit bort?

/Cattis

kacka
0

har du kollat din vanliga mailadress?

Funderar helt plötsligt vilken mailadress jag använt…

cattis_s@hotmail.com eller cattis@monkeytoys.com

Cattis
0

Ok, nu vet jag. Kacka har fått föl. Det fanns mail på min hotmail om det. Dvs inte den adress jag ber er maila till. Hade inte denna tråd puttats upp av Kacka så hade jag kanske inte sett det mailet förrän om en månad. Så använd vänligen bara den adress som står längt ned i alla fölboxartiklar.

/Cattis

kacka
0

hm… ursäkta… Tänkte inte på det…

Cattis
0

#13 Som jag skrev ovan, du hade mailat till min hotmail. Det är inte min vanliga mailadress. Använder aldrig min hotmail, annat än till MSN.

/Cattis

kacka
0

du hade maial mig tidgare på den adressen så jag använde bara ett mail att svara på…

kacka
0

Det går inte att bifoga bilder i PM här på forumet va?