nybörjarponny säljes
Våran lilla Minta är nu till salu. hon är världens snällaste att sköta och rida/köra. hon är född 98 och har full stam E Östertorps Dagobert U Juvel UE Bonance v Dorpzicht Minta har fått föl tidigare.
priset för Minta är 12500 inkl sadel,träns,fleecetäcke,rockard och sele. Utan rockard och sele är priset 10000 inkl sadel och tränset

Har du fler bilder? 
jag ska försöka komma ihåg kameran och ta bättre kort

Fler bilder? 

Det var stam på den, det skrev du i ridsport
jajamen. här är den http://www.shetlandsponnystam.com/stambok/Visa3Led.asp?Nr1=18209

Hon är ruskigt fin din Minta, förstår att det varit ett tufft beslut för dottern att sälja henne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
mm, ja det har varit många tårar och kramar. (även jag har ju fäst mig vid henne)
idag har vi kört häst och vagn.. gissa om vi blev blöta 

Kan tänka mig att det blev blött;-)
Inga bilder från eran utomhus dusch? hihi
Hur går det för er? Hittar ni någon bra ägare åt Minta?
Och hittar ni någon bra ridponny åt dottern?
Audiatur et altera pars
#15 , jag tror det. vi ska åka och titta på en d-ponnykorsning nästa helg. dom är ev intresserade av att byta häst med oss. så om d-ponnyn passar Mathilda och är frisk och bra vore det perfekt.

#16: Men det lät väl som ett bra sätt. Så blir båda nöjda och glada. Håller tummarna för att det funkar som ni vill. Skriv gärna och berätta hur det går. Fast det kanske är bättre lämpat inne på ridsport. hihi
Eftersom den inte är en shettis.
Audiatur et altera pars
ja, det verka bra. det är en tjej som har knatteridning för små barn där de får rida (ledas) på ridbana och i skogen. sen kör dom hästarna där också!
nu är hon såld.
inte till knatteridningen…men till en familj som har barn som rider och vuxna som ska köra 
glömde kameran men jag har en äldre bild