Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 726 ggr
Annette
0

Årets favoritutställning

Vilken är just din favoritutställning 2007?

Man behöver inte deltagit för att svara, det räcker att man varit där.
Motivera gärna ditt svar :)

Annette
0

Jag svarar Mantorp.

Dels för att det var så väldigt trevligt kvällen före, hoppas sammankomsten kan bli en tradition.
Som extra krydda till detta var förstås Eros guldmedalj och finfina omdöme.

sanne
0

Måste säga Rockelstad (sommar) ! jätte lång resväg, tio min på oss innan första häst skulle in, men gick ut med 43p på henne, sen blev vår hingst Res Bis på 43p, det var en sån lycka att man aldrig kommer glömma den dagen. resan hem gick väldigt lätt !!

bra arrangerat o trevlig stämning, o många fina hästar !

förutom sss utställningar så är det klart Håcksvik, underbar utställning mitt i skogen, med olika raser o alltid trevligt folk !!!

Charlotte-J
0

Jag svarar nog också Mantorp bara för att så många kom kvällen innan och vi hade en jätte trevlig sammankomst.

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0

Jag gillar ju Frillesås men där var ju tyvärr ingen ;-).

Charlotte-Aveback
0

Rockelstad är en favorit! Alltid välarrangerad och trevlig!

Pheobe
0

Bjärsjölagård helt klart

sonja
0

Jag gillar ju alltid inomhusutställningar, det är lagom vind, regn och hästar. Man hinner umgås och träffa några i alla fall. Bjärsjölagård är den finaste utställningen, men när det är två ringar så är det så svårt att hålla reda på allt.

Jag måste nog säga att Halloweenutställningen var årets bästa för mig. Häxor, Troll mm. Frukost, lunch och eftermiddagskaffe (med mjölk!!!) Och fina hästar så klart! Väl arrangerat, lätt att hitta osv.

SofiaChristina
0

Jag tycker bäst om Rockelstad,men Valla kommer inte långt ifrån.

zettan
0

Ja tycker nog Nossebro var den bästa för i år av SSS utställningar. Hade med mig mina 2 ston och de var underbart väder att visa häst i.
  Av dom icke SSS utställningarna måste ja säga Håcksvik. Där var vädret toppen och båda mina pållar tog 2:a platser med goda poäng och guld.

Underbar
0

Mantorp bara för det va våran första utställning och jag va jätte nöjd=) Och roligt att man träffades dagen innan.

Denna kommentar har tagits bort.
Hanna-D
0
RebeckaSvensson
0

Jag måste ju helt klart säga N Åsum :-)
Tre av de fem hästarna som gick i BIS-ringen var våra. Hanna BIS med 45p, Elecktra 2:a med 42p (och en 10:a på typen :-))) och Finezze 5:a med 41p. Fortfarande så jag måste nypa mig för att se så jag inte bara drömmer :-)

Benjamin
0

Jag gillar vinterutställningarna bäst- shetlandsponnyn är som vackrast då. Men kanske också för det har gått bäst för oss där. Vinterutställningarna är lagom stora så man hinner se alla.Glad

AusaBausa
0

gillar bjärsjölagård bäst av de 4 ställen jag varit på utställningar…(tingsryd, bjärsjö, Önnestad, Gråmanstorp)

RebeckaKihlberg
0

Bjärsjölagård får jag nog säga, det har alltid varit mitt favorit ställe och i år gick det extra bra där.

stallostby
0

Har varit på två utställningar + en premiering. Mina första med Shetland.

Första utställningen i Vartofta känns bäst så här i efterhand. Allt flöt bra och jättebra när speakern informerade när nästa klass skulle börja hålla sig framme! (det var en domare på utställningen) Kanske mer viktigt när det är två ringar som  i Uddevalla när vi inte hängde med..

Marta
0

Tycker att alla utställningar vi varit på i år har varit jätte trevliga. Men Mantorp med samkvämet kvällen innan var verkligen trevligt. Om Lotta tar ett allvarligt snack med gubben väder till nästa år så är det full pott! För vinden var kall..

Yvonne N.
0

Bjärsjölagård är alltid trevligt och i år var det extra trevligt för min del! Flört

Milla
0

oj jag måste ju då för säga gråmanstorp. Det gick kanon för oss där. Annars gillar jag bjärsjölagård bäst

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se