Shettis sto säljes!
Måste nu pga av många tråkiga skäl sälja mitt sto.
Hon är född 1994 och ca 101 cm. Svart efter Valentijn vd Amstelhof. A-Premierad. En mycket bra mamma som tar väl hand om sina föl. Diplomsto visad med 41 poäng. Van att gå på lösdrift. Lite försiktig men väldigt snäll och tycker om att bli kliad och borstad. Har nu hingstföl vid sidan efter Äppelbo Findus som kan lämna henne i mitten av Nov. Säljes med eller utan föl.
Putt
Kan bara hålla med, Moncheri är en jättebra och go mamma,snygga föl får hon dessutom, att hon nu är lite rund och trind om magen,ja det får man väl överse med efter nio föl. Moncheri är nog skapt för att ge plats åt och föda shettisbebbor. Så passa på om det är någon som söker ett bra avelsto diplom 41 p och A premierad,och en mycket bra stam Marshwood/Transy
Bild på hennes senaste avkomma
Mjuff…. 
(varför är man inte gjord av pengar?)
Insåg just att detta sto kommer ur samma möderne som min ena stolinje, som visat sig vara ganska förärvningssäker….
Ni har fortfarande chansen att köpa ett mycket bra avelsto diplomsto 41p och A premierad - Moncheri RS 3317 och hennes hingstföl Losjöns Fillemon 38070162 premierad med 38 p.Finns intresse så maila mig stina_h_n@hotmail.com för mer info.

putt
Putt ……igen
TILL SALU - Ett Bra Svenskfött Sto med ypperlig stam, Apremierad och till ett mycket bra pris. Borde vara intressant med tanke på de diskussioner som är aktuella - importerad eller svenskfödd.
Finns hon kvar???
Ja hon finns kvar,har skickat ett pm till dig
Hälsning Stina/Ester

Moncherie var jag och förmedlade till en annan person när Ronny ägde henne.