Skitsnack el bara skvaller
Då man ibland får höra ibland om att vissa misstänker att den och den kanske är med varandra eller om de har något ihop och sådant.
Ibland kan ju sådana rykten/prat uppkomma för att 2 personer kanske håller med varandra , skratta åt samma saker eller bara är goda vänner eller att andra kanske uppfattar att den andra blir *fjantig* eller något sådant, men man uppfattar ju alla personer olika.
Tycker att sådant här skvaller är farligt då det kan skada/såra inblandade personer och misstänker man nu något varför inte fråga personerna i fråga i stället.

Öh… Den här tråden kändes ju inte märklig alls…
Är det inte bättre att vända sej direkt till de som pratar om man har åsikter om vad de pratar om? Risken är nog större att det börjar pratas och spekuleras nu, när du lagt ut en sån dimridå på ett forum med flera hundra medlemmar…

Jag menar att folk kanske ska tänka sig för mer än en gång innan de börja prata om en person eller flera om att de skulle ha det ihop och med det menar jag kvinna/man.
Det var också därför jag skrev att det är bättre att fråga personerna i fråga än att sitta och fråga runt bland andra personer för det är ju faktiskt så osanningar sprids , en liten tankeställare till de som snackar om vilka de tror har förhållande med vilka.
Kan tala om bla att jag har inget förhållande med någon annan än min sambo för jag kan inte få någon bättre om i fall någon undra .
Sen att jag är en sällskaplig och pratsam männsika betyder ju inte att man är med någon ;-)
Öh, har det hänt nåt?

menar du att det inte är NÅGOT specielt mellan oss
fastän jag serverade dig 3 koppar kaffe och du log så vackert
var gång? Nästa utställning får du hämta kaffe själv. Besviken

ASG!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Är det ngn som ens orkar bry sig om några har ihop det eller ej?? Mig bryr det inte för fem öre jag ids inte ens fundera i dessa banor har fullt upp att bry mig i MIN familj och MINA ponnyer..

Ja jag bryr ju mig !! Min man SERVERAR KAFFE; FLERA KOPPAR!! Till Gonkan! Ja jag ska då smila så mycket jag bara kan på nästa utställning. Fast jag får väl inget kaffe för jag är ju bara hans fru! Snyft!
#7 Akta dig för Gonkan och alla hennes systrar. Dom är hur trevliga som helst
Kommer dom i flock kanske de stjäl Anders. Tycker du ska låta honom ska sitta i låst kur och servera. Se bara till att serveringsluckan är extremt liten.
Bara ett litet tips!
Veritas odium paretFörvånad

# 4 Yapp tyvärr Anders ingeting jag använde bara kvinnans list för att få vad man vill ha 
#7 Du vet skillnad på att vara fru *ler* Inte lönt att smila där inte ;-)
#8 visst är vi och sen tar jag med mig mamma med sen är det kört *ler* :-)

#8 Tror du jag kan använda den kuren hemma också?!! Vore ju fint att veta var jag har honom. Gonkan med systrar dyker ju upp här ibland, speciellt när det är betäckningssäsong. Äuh- nu menade jag ju förstås för hästarna….

Nu kom jag ju på det; han kan ju få ha med sig kuren till Holland i januari! Då kan han ju servera oss mat och fika även där! Gonkan, nu måste du följa med!! För nu känner jag ju mig lugn, han kan ju sitta i buren om du ska med….