Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 14-utrustning
Läst 489 ggr
Milla
0

Någon som ska till Ullared??

Såg att dom hade fina täcken till våra små där och undrar i så fall om någon skulle vilja köpa till mig??

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

pippa__
0

Jag ska dit i början på december, men det är kankse för sent..? Var bor du nånstans?

FredrikN
0

Pernilla var där förra lördagen

SannaHolmgren
0

Jag planerar att åka dit nästa löning, måste handla till ungarna igen o julklappar. Men hur löser vi frakten från mig till dig om det nu skulle finnas några i strl shettis?  Posten?

Milla
0

#3 i så fall skickar du det via posten så betalar jag dig för frakten.  Det  lättaste är om jag sätter in en summa pengar på ditt konto och skulle det inte finnas några täcken så får du i så fall sätta tillbaks pengarna igen.

Om vi har samma bank så kan du få mitt tele så kan du ringa eller sms när du är där uppe och då kan jag snabbt sätta in pengar på ditt konto.

HanniBunni
0

Milla jag ska dit nu i slutet av månaden…vi fixar det! Hur många ska du ha!! hihiGlad

Milla
0

aaaaaaaaaa så bra!!! kanon.

Tack Sanna för att du var villig att hjälpa mig. Hanni bor nästan granne med mig så jag tar det med henne.

AusaBausa
0

ska dit på måndag o inhandla julklapparna…men vi har lite längre till varandra;-D

Milla
0

ja det har vi ju, men tack i alla fall

SannaHolmgren
0

#6 Jamen så bra. Då får du ju hemlevererat med en gång också. Hoppas det finns små storlekar där då, inte alltid, men ibland har man tur.  Glad

VeronicaP
0

När jag var i ullared så tyckte väl inte jag att täcken var så mycket billigare där än på andra ställen, själv har jag köpt fleece täcken för 149 kr på hööks flera gånger även kanon bra vinter,regn täcken billigt på hööks eller Eko. Så jag köpte inget när jag var i Ullared mer än ett nytt hö nät ;-)

FredrikN
0

säger bara Ullared

och länk 2

Kolla länkarna