God förmiddag 17 november
Ingen som vaknat ännu ;)
Jag har varit iväg och städat församlingshemmet efter gårdagens syauktion. Nu invaderas det istället av modellbyggare hela helgen, vilket innebär att jag är gräsänka.
Sonen vaknade med hög feber, så mina kvällsaktiviteter får nog tyvärr ställas in. Vi får väl krypa upp i soffan och titta på Svensson, Svensson i stället.
Ha en bra dag!
#0 Jodå, här är vi vakna sen länge men någon morgontråd har jag inte tänkt på att skriva ;-)
Har klarat av alla morgonbestyr hos pållarna och snart bär det iväg till Kimstad på en Förberedelsekurs i Körning. Där kommer vi få lära oss om olika selar och vagnar och hur man spänner fast olika remmar mm. Himla nyttigt då det finns en uppsjö av olika grejer. Det blir spännande!
Ha det bra allihop!
Amor vincit omnia 

God Förmiddag!
Här är rejäl dimma idag och vi ser knappt pållarna i hagen…..
Här ska fixas med ved i helgen och lite pyssel med hästarna blir det ju oxå.
#0 Hoppas sonen piggar på sig snabbt igen!
Ha en skön lördag alla!

God förmiddag! Här är alla djuren: hästar, får, kalvar och hundarna utfodrade och klara sedan länge…:) Har suttit och julpysslat lite. Börjat att tova små tomtar och kan inte sluta, det är sååå himla roligt!
Ha en bra dag alla! //Erica
Godförmiddag!
Trött dag idag… vet inte varför. Skulle varit till Bålsta med Felix, men det fick maken ta ist… Måste försöka bli klar med mitt arbete som skall in i morgon klockan 00.00. Det var inte det lättaste men bara att jobba på. Funderar på att söka in på Fängelset i Sala, då blir det 8 månader till i skolbänken:)…
Imorgon skall vi ta en heldag på Aquanova i Borlänge. En lagom utflykt för hela familjen. www.medley.se/maserhallen
Igår var vi till Mora och hämtade ut vår nya bil. Den hade kommit en vecka tidigare från fabriken. Jättekul med helt nya grejer… Lite skeptisk för märket men det går ju bara att prova, nästa gång blir det iaf en ny Jeep. Nu åker vi 2 år i denna då vi pendlar 100-150 mil i veckan…
Ha en bra dag! //ESå

Go förmiddag
lite halv tråkigt väder idag, men hästarrna är glada ändå ! har nu fixat allt ute, sen är det mest tv spel i vårt hem denna helgen kan jag tro, barnen(o gubben) är överlyckliga över nya Super Mario spelet. kan jag få lite lugn o ro..
i em väntar kalas för barnens kusin fyller 1år. sen blir det nog inte så mkt mer idag. får ta o göra lite mer i morgon..
ha en bra dag

Idag är riktigt skönt ute solen skiner och hyfsat varmt. Är på väg till stallet för att ta ut lilla bus, blir en kör tur idag. Måste köpa ny sadel . Den lilla putan jag köpte att ha till inridningen är för liten. Så nu är det bara att leta sadel, regntäcke. Fast kanske ska vänta ett tag med det, då jag tyvärr inte vet om jag komemr kunna ha lilla busen Puzz kvar. Min sk sambo och jag har olika åsikter om saker o ting och ev blir det separation snart och då tycker alla att jag kommer inte ha tid med djuren då jag måste börja jobba heltid. Väldigt tråkigt då jag alltid haft hästar i mitt liv. Men vad ska man göra. Ha en bra dag allihop.
#6 Neje! Usch så tråkigt….
Det blir alltid svårt det där… men lyssna först och främst på dig själv. Tycker DU att du har tid? Om man inte orkar finns en mängd olika lösningar. Foder (som är bra om man hittar rätt person), medryttare eller liknande.
Hoppas allt löser sig till det bästa för dig
Här är jag lite dålig ännu, men ska iväg och fira min lila kusin Molly som fyller år. Har pysslat en hel del med hästarna, hunden och annat smått på gården. Har varit en välsigt lugn och trevlig dag. ÄNTLIGEN har jag fått på vinterdäck på bilen också, så nu kan den köras som vanligt igen! =D

#4 Ursäkta om jag fnissar lite. men det är inte alla som söker sig in i fängelserna..hihi.
Här har vi haft barnkalas. Kompisens dotter fyllde 8 och ville ha ponnykalas. Vi körde agility och red, grillade korv och fikade. Solen sken till och med på oss !
#8 *asg*, jag fattar… I denna branch jag rör mig så går snacket som jag skrev…men klart det kan tolkas helt fel:)… Men ibland så skulle det ju vara ok att sitta inne ett tag, bra mat, fria förmåner i det mesta. Ja varför inte ta en husmorssemester på ett psyke/fängelse ett tag…*asg*