God Middag 18 november-07
God Middag!
Äntligen funkar iFokus igen! Får ju snabt abstinens….särskilt om man är sjuk och har allmänt tråkigt.
Var på akuten i natt pga. en stor svulst i armhålan, blev stor som ett ägg på några timmar och sprängvärkte verkligen..=O( Togs div. prover som alla var bra-gott. I morgon ska jag till kirurgmott. Men nu har jag fått feber oxå, inget kul…
Pållarna mår i alla fall finnemang och det är skönt!
Ha en bra söndag alla!!

Go dag
#0 hoppas du kryar på dig fort !
Här har vi allmänt segt idag.. städat o mockat, nu spelar vi tv spel, men va trist det är när fokus legat nere halva dagen.. man har inget o läsa, fördelen är att nu har jag ett rent hem igen:)
ha en fortsatt trevlig dag!

Goddagens , idag har man varit i stallet hela dagen så underbart. Lite trött och däven efter inflyttningsfesten hos en kompis igår. En annan kompis med dotetr va med och borstade och körde Puzz idag. Kompisen är lite häst rädd och det har tyvärr smittat av sig lite på hennes dotetr som går på ridskola , där de flesta hästarna bits och sparkas till på köpet. Så Puzz får agera terapeut och det går ju bra.
Hoppas allt är bra med alla annars #0 Hoppas det går bra och du mår bättre snart.

#1+2 Tack! =O)

Fick mig ett gott skratt idag. Lilla Delete, 6 mån, flyttade hem till oss i stisdags. Idag fick han gå i hagen med vår Nordsvensk, Kulla, för första gången. Först höll han sig på behörigt avstånd från henne, sen kom han visst på att hon var ett sto, så han passade på att snutta lite. Kulla gillade läget och stod snällt och lät honom hållas, såg rätt kul ut !

Go´kväll!
Idag har jag jobbat, har haft högmässa med barndop. Förutom dopgästerna var det 2 besökare………..
Därefter var jag i stan och gjorde av med ännu mer pengar på vinterkläder till barnen. Men nu kan snön och kylan komma om den vill.
Shettisarna fick gå i sommarhagen idag, för vi behövde åka i deras hage när vi ställde in saker i maskinhallen. Det var poppis, vill jag lova :) Full fart och glada bocksprång, Eurydike var allra värst.
Mikael har feber, så det blir ingen skola för honom i morgon. Båda ungarna hostar så man tror tarmarna skall följa med upp. Får nog inventera hostmedicinförrådet inför natten.
#0. Aj, Anette, det låter ont. Min brorsa hade något liknande i sin ungdom. Det blev varfyllda bölder i armhålorna flera gånger. Troligen något som täppt sig. Hoppas du snart mår bättre, så du kan ut och åka ;)