Gör ett klipp
Finns två MYCKET välstammade hingstar som är värda att visa på premiering. Båda svarta. Den ena e. Furunäs Fernando visad med bra resultat ( dock ej sista gången ) mycket riden och körd. Den andra e. Timothy v s Geerhof, bara lite tömkörd.
Dessa herrar måste få ett hem omedelbart. Är det ingen som vill satsa på någon av dom ?
Mycket bra pris, på båda. Inte min uppfödning men tycker det är synd att två så bra individer inte får ett nytt hem.
Fernandosonen har en Champion unghingsttitel i bagaget. Hoppas det går att hitta ett bra hem till dem båda. Synd bara att det ska bli så här..

Till och med två titlar
Japp!
Du får ett PM inom kort.

* putt *
Lycktans Nitendo heter den yngre, mkt. billig på grund av akut platsbrist hos ägaren. Behöver arbete för att må bra.

Har hämtat hit honom (Nitendo) nu, verkar vara trevlig och lugn, och ser tilltalande ut.

STOR ELOGE till dej may för att du finns till för dessa hästar, hur skulle dom få det utan din isats ? du är verkligen en PÄRLA
Tack också för alla tips & råd som jag har fått av dej under dagen.
Som jag alltid säger: Du är en pärla May.
Har försökt att nå dig, hem och på mobilen. Vill att du kontaktar mig snarast,det är viktigt!!

Tur att det finns människor med stort hjärta ! hoppas allt ordnar sig med killarna.. har det förresten ordnat sig med transporten vi "pratade" om innan ?? vi får höras om det annars..

Nu har Nitendo fått ett super hem. Tänk att det kan ordna sig så bra i slutänden.
Nu vill jag bara få ett bra hem till lilla Baileys också, han finns inte här men jag försöker hjälpa till, har ju fött upp hans mamma.
Tack alla vänner för att ni finns.
ÅÅ så bra att det ordnade sig med Nintendo.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Nintendo kommer få ett superhem!!! Seriösa människor som jag litar till 100% på. "Jag skulle oxå vilja bo där:)"

Tack Eva du är en hejare på att leta upp folk.
#12 Tack själv!! Du är förden delen helt omöjlig att fa tag i… Känns som när man var liten och ringde till "upp till tretton". Kom aldrig fram:). Jag har ringt i 2 timmar nu!!!*asg*