Tango. Vila i frid
Idag, den 23 november, söker jag den lilla tröst jag få här på Shetlandsponny iFokus. Idag är bara två dagar efter min födelsadag somnade min älskade ponne Tango in. Hon blev 31 år gammal. Jag känner en sådan oerhörd tyngd på mitt hjärta.Det känns som inget kan göra mig glad just nu, inte den ändaste pryl i världen. Förutom min andra ponny April. Gud jag saknar dig redan min älskade, älskade ängel Tango.
Tack för erat stöd :'(

Det är alltid tråkigt att förlora någon. Vi tänker på dig.

Sådant är aldrig kul , men en tröst i det tråkiga är faktiskt att tänka på allt kul ni har haft ihop.
Du kan glädja dig med att hon hade ett bra liv fram tills nu, men det är så tråkigt när en kompis lämnnar en.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Det är jobbigt att mista sina vänner, beklagar verkligen. 31 år är en hög ålder, vår äldsta blev 34.
Visst är den den ponnyn du frågade om färgen på en annan gång, eller har jag blandat ihop det?

Lider enormt med dig. Vet hur de känns att förlora sina bästa vänner. Tröstkramar till dig
Beklagar din förlust. Försök tänka på alla fina stunder ni haft.

Usch, vad jobbigt! Vet så väl hur det känns! Men tänk så bra hon har haft det hos dig eftersom hon blev hela 31 år!

ååå vad tråkigt..
jag får nästan tårar i ögonen.
hoppas du mår bättre i snart.

TS.
Det är alltid sorgligt att mista en vän.
Säger som till lille sonen här hemma. Att man saknar, är ledsen m.m. är egentligen en bra sak. Det betyder att man älskar/älskade den individen väldigt mycket och att den var enormt viktig för en själv. Tänk så speciell den hästen var som fick dig att må bra under tiden den levde.
Tro det eller ej, men det blir lättare med tiden.
Men nu ska du tillåta dig själv att vara ledsen, det måste komma ut så att allt det goda och glada får plats att komma fram.
Tänker på dig, tjejen. Kram.

Tack så himla himla mycket!! Jag uppskattar er verkligen! Känns faktiskt lite bättre. Tack speciellt Miija för ditt långa inlägg :') Tack allihopa förresten :')