Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 489 ggr
FredrikN
0

Årets mest intelligenta uttalande

Jag ska köpa bröst!

Big Brother vinnaren Jessica!

snacka om blåst bimbo

Milla
0

hehehehe nu är du avslöjad hihiRäcka ut tungan

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

FredrikN
0

jepp… såg finalen!

Milla
0

bara finalen????

FredrikN
0

jepp.. sitter i en stuga i Simrishamn… då kan man glo på allt möjligt skit. Är på jobb här nere

VeronicaP
0

Ja men hon är ju en äkta Bimbo som har k….at sig fram till segern hm …

Milla
0

oki, ja jag är ju då en av alla dom andra som har följt detta en hel del. (Jag vet att mitt liv är ganska så innehålls fattigt) hihi nä skämt å sido kan liksom inte låta bli att titta på menlösa program

Hanna-D
0

#5 Hihi, som en killkompis till mig sa: har man inte talang för att bli känd så får man …. sig dit.

Annette
0

TV, vad är det? Jag blir sittandes framför datorn i stället.

Grodan
0

Hon kan få mina! Ge mig adressen så skickar jag dem. Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

VeronicaP
0

#7 ja jag kan bara hålla med din killkompis *ler*

paparatzi
0

I´m blond, please speak slowely……..

Cattis
0

Jag trodde Rickard skulle ta det, eller hoppades iaf. Men se så det kan gå. Jag trodde Jessica hade slagit sista spiken i sin kista då hon klippte sönder Norska flaggan. Men det kanske inte räckte. Jag trodde varenda Norrman skulle rösta ut henne…

Hon har iofs gjort bra TV (bra enligt BB konceptet) så det var väl det hon överlevde på. För helt blåst, det är hon ju uppenbarligen. Räcka ut tungan

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

nallebjörn
0

#4 Simrishman är en vacker stad. Välkommen till Österlen! Du får gå ut och se dej omkring i blåsten… käka en mjukglass….

Milla
0

#11 hehehehehe

carl-gustaf
0

Varför hyllar man och ger 1 miljon till den som visar upp bästa skådespeleriet av ren förnedrings-dumhet? Är det Jessicas fel? Eller narrar vi åskådare oss själva genom att uppmuntra ett sådant skräp-aktörs uppträdande? Är det Jessicas fel att hon vill ha större bröst? Eller vill hon bara se ut som det ideal vi vill ha (minst 8 poäng på huvud/hals o bål). Eller är det läkarnas fel som är så hänsynslösa att de för pengar fixar hur som helst eller gillar de också STORA bröst? Eller varför spruta ormgift i Carolas kinder, är hon inte heller tillräckligt snygg? Skall vi alla gömma oss bakom falska fasader. Var går gränsen? Vem bestämmer etiken? Det är nog dags att belöna naturlig skönhet och uppmuntra duglighet och kämpatag, annars får vi, "äkta vara" gå i burka och träna oss i vanära så att vi också smälter in.

#11  FATTAR DUU……?

Charlotte-Aveback
0

#15 Jag håller fullständigt med! Jag har regelmässigt bojkottat dessa såpor av olika slag för jag tycker att de främst uppmuntrar till sjukt och destruktivt beteende! Mina barn får definitivt inte titta på dem heller (13 och 11 år) och för en sekund tro att det är ett "normalt" vuxet beteende - och språk! - som skildras!

Det är svårt nog att lotsa en dotter genom uppväxten, med bibehållen god självkänsla och tro på sig själv och att hon duger alldeles utmärkt just för att hon är den hon är!

FredrikN
0

vad stolta Jessicas föräldrar måste vara nu!

Charlotte-Aveback
0

#17 Ja, de var visst så stolta att de inte förmådde att komma och gratulera henne … Fundersam

Annette
0

#15. Håller med. Jag har aldrig tittat på skiten, mer än av misstag då jag bytte kanal. Jag mår illa över denna förnedring. Mina barn får heller inte se på det. Jag tycker inte jag hittar så intressanta Tv-program över huvudtaget.

Daladis
0

#15-HÅLLER MED!

Såg nån snutt i början, men tyckte BB urartat totalt. Läste på Aftonbladets hemsida vem som vann och det är bara att beklaga. För tyvärr så ser många småtjejer upp till Jessica. Tur att man har för små barn så att man slipper vara orolig för att de ser på skiten.

Cattis
0

Det mest tragiska är att det förmodligen är just tonårstjejerna som röstat fram henne som vinnare. de som satt på läktaren vecka efter vecka med banderoller och skrek att Jessica var bäst. De tjejerna som har en fullkomligt vrickad syn på vad som är ballt och inte - de anser ju tydligen att Jessica är "grym" och "ascool". Hoppas de har vettiga föräldrar (kan de inte ha om de fick vara i den studion) som guidar dem och talar om att detta var TV och att man inte skall bete sig som en slampa eller en trotsig femåring som slåss och skriker då hon inte får som hon vill.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

VeronicaP
0

Vi  har ju tittat på det och även våra barn , men då när vi har suttit med och min dotter fattar inte att Jessica kunde vinna för hon tyckte att hon var BIMBO och då är våran dotter 12 år.

Så man får hoppas i allfall att man har lärt sina barn något ..

Här hemma hejade vi faktistk på Danne eller Anton de var väl 2 st av de vettigaste där inne visade hur normala människor är . Anton är väl väldigt mån om sitt utseende men det har ju inte gått över gränsen precis..

Grodan
0

Det är bara underhållning ju…

Jessica kanske inte har några som helst kvalitéer, utom just att hon kan UNDERHÅLLA!!! Det är inte egenskaper att förakta! Hur roliga är folk som bara gnäller t ex? Flört Räcka ut tungan Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Milla
0

#23 det måste jag hålla med dig om till 100%

paparatzi
0

#15 Egentligen inte, för jag har aldrig sett detta, men jag håller med dig om att , vad är en kändis utan fans…

Vem är dummare? dom som ställer upp isånt där, eller dom som tittar…

Skrikandes

paparatzi
0

Jag gillar hon som har mottot: ta ingen skit!!! vad heter hon nu igen?

Charlotte-Aveback
0

#26 Jag tror du menar Grynet …

Sofia.Ogren
0

Det skulle vara kul att vara med i BB, som en kul grej.

Jessica var iaf öppen och kunde prata och skämta om att hon inte har världens största bröst…

nallebjörn
0

#28 ush nej… tänk så mkt skit man skulle få. Nu har hon iof gjort saker som man inte begriper att folk skulle göra i tv men ändå. Nä jag tror inte på den sortens publicitet.