Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: beteckningar-fölningar
Läst 992 ggr
[Rebecka]
0

Ginny konstaterad dräcktig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hade jag veterinären ute för att Ginny skulle ha sin 3:e vaccin spruta o hennes bebis sin 1:a spruta.. O då kollade också vet om Ginny va dräcktig o mkt riktigt där inne så kände vet en liten sprattlande fölis..  Så nu e d bara att hoppas på att allt går bra o allt går som planerat så man får en pigg o frisk liten fölunge efter Center nästa sommar.. Ginny e planerad fölning runt den 10 juni 2008. Glad

Miija
0

Grattis!

[Emmelo]
0

Grattis!

[Rebecka]
0

TACK!!!!!

Milla
0

Grattis så skoj

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-Aveback
0

Grattis!

susanne-s
0

Vad kul!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

KimL
0

Grattis! Jag vill också ha föl ju.

Pheobe
0

Grattis! Bara våra två här som inte blev dräktiga med honom då…  Såg ju Ginny när jag var där =)

[Rebecka]
0

TACK!!!

#8 jaha du såg min lilla ginny.. Hon stod där ett bra tag (ca 8 vekor).. Och hon verkade trivas bra där, d va knappt man fick med henne hem utan roland fick hämta en spann med mat i o locka henne med och då var d mkt viktigare att kolla vad d va i spannen än att springa iväg, sen var d ba lille fölisen som skulle fångas in med och han hade nog haft d super kul där med d andra bebisarna..       Vad synd att inte dina blev dräcktiga med honom..

Pheobe
0

#9 där har jag nog problemet, mina ville hem och trivdes inte alls. Ingen av stona stros ha fått komma nära hingsten. Dom kom inte in i flocken.

Ginny var fin då jag såg henne där. Roland förklarade vilka alla hästarna var nämligen =)

[Rebecka]
0

#10 Va synd att d inte kom in i flocken o nära hingsten.                 Tack för att du tyckte min lilla Ginny va fin där

Pheobe
0

#11 jag var faktiskt nära köpa henne för en tid sedan =)

[Rebecka]
0

#12 jasså var du.. Men jag förstår dig att du var nära att köpa henne..Flört Hon e ju super den ponnyn.. Henne sälger jag aldrig.. Men när tänkte du köpa henne då?? När hon var hos Cattis, eller hos nån i skåne eller hos en här i Älmhult som jag köpte henne av???

Hanna-D
0

Känns hon igen? Glad

[Rebecka]
0

#14   är d ginny som typ föl… jo jag ser att d e hon.. vilken sötisGlad

[Rebecka]
0

¤14 eller e hon kanske en liten 1 åring där… hon e så söt

Pheobe
0

#13 hon bodde i skåne då

Hanna-D
0

#15 På sensommaren/hösten som föl. Hon gick här på bete med sin mor.