Ginny konstaterad dräcktig
Idag hade jag veterinären ute för att Ginny skulle ha sin 3:e vaccin spruta o hennes bebis sin 1:a spruta.. O då kollade också vet om Ginny va dräcktig o mkt riktigt där inne så kände vet en liten sprattlande fölis.. Så nu e d bara att hoppas på att allt går bra o allt går som planerat så man får en pigg o frisk liten fölunge efter Center nästa sommar.. Ginny e planerad fölning runt den 10 juni 2008. 

Grattis!
Grattis!
TACK!!!!!
Grattis så skoj
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Grattis!

Vad kul!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Grattis! Jag vill också ha föl ju.
Grattis! Bara våra två här som inte blev dräktiga med honom då… Såg ju Ginny när jag var där =)
TACK!!!
#8 jaha du såg min lilla ginny.. Hon stod där ett bra tag (ca 8 vekor).. Och hon verkade trivas bra där, d va knappt man fick med henne hem utan roland fick hämta en spann med mat i o locka henne med och då var d mkt viktigare att kolla vad d va i spannen än att springa iväg, sen var d ba lille fölisen som skulle fångas in med och han hade nog haft d super kul där med d andra bebisarna.. Vad synd att inte dina blev dräcktiga med honom..
#9 där har jag nog problemet, mina ville hem och trivdes inte alls. Ingen av stona stros ha fått komma nära hingsten. Dom kom inte in i flocken.
Ginny var fin då jag såg henne där. Roland förklarade vilka alla hästarna var nämligen =)
#10 Va synd att d inte kom in i flocken o nära hingsten. Tack för att du tyckte min lilla Ginny va fin där
#11 jag var faktiskt nära köpa henne för en tid sedan =)
#14 är d ginny som typ föl… jo jag ser att d e hon.. vilken sötis
¤14 eller e hon kanske en liten 1 åring där… hon e så söt
#13 hon bodde i skåne då
#15 På sensommaren/hösten som föl. Hon gick här på bete med sin mor.
Hon e ju super den ponnyn.. Henne sälger jag aldrig.. Men när tänkte du köpa henne då?? När hon var hos Cattis, eller hos nån i skåne eller hos en här i Älmhult som jag köpte henne av???