God morgon 27/11
God morgon på er alla
Här ligger snön fortfarande kvar och det är några minusgrader ute
. Det är perfekt älskar snön och när de är ngn minusgrad också så känns de underbart.
Igår kväll la ja bildäck efter Zettan så hon fick dra. Riktigt duktig var hon och uppförde sig exemplariskt. Lills Bastic var ensam kvar hemma och han hade inte gjort ngt annat är äta av sitt hö. Duktig liten kille
,
Idag händer det inte så mkt. Ska strax bege mig till jobbet och göra mina timmar. Sen blir de hem och tvätta och städa lite. Hästarna får vänta till eftermiddag idag. I morgon kommer eventuellt den nya hästen. Längtar sååååå mkt. Men vi får se om de blir i morgon.
ha en bra dag alla

Godmorgon.
Idag blir det utvecklingssamtal på dagis med min minsta, besök med den största hos skolsköterskan och den mellersta får hänga med både hit och dit. Sen ska jag återlämna en lånad bil, sen ska jag ta hela min lön och hämta ut min egen bil på verkstaden. *SUCK* Och vi har ännu inte bytt kamrem…
Ha en bra dag, hoppas era bilar inte går sönder.

Go Morgon
fortsatt sjukstuga här hemma, men lika bra att ha det denna veckan, så kan man klara sig till jul sen , kanske.. underbart väder idag, 7 minusgrader, snötäcke o sol ! hästarna mår toppen ute i snön, fölen tycker det är jätte kul o köra ner hela huvet..
Idag går mina tankar o extra kraft till min kära vän, Milla som ska opereras, tänker på dig, ta hand om dig nu !
ha en fortsatt bra dag !

Goddagens !
Här har vi förkylda barn men tack och lov ingen magsjuka, lite stel efter joggningen med hästarna igår. Snö har vi ett tunnt puderlager önskar mig mer snö. Har varit ute med hundarna 1 timme de älskar det här vädret. Ska till stallet snart och kolla till hästarna blir ev körning eller dyl kanske rider jag Smilla o tar Puzz på släp.
#2 Då får vi hålla tummarna allihop för Milla att allt går bra.