251
Nu är ni 251 medlemmar här. Bra jobbat!
Vänliga hälsningar
Niklas
Hur många medlemmar har de andra forumen? Vilket är störst?

#0 252 om jag får be! :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Och aktiviteten har varit väldigt jämn o bra sista tiden. Framförallt väldans hög, även om det då o då av naturliga skäl är lite stillsamt.
Typ vid 2 på natten då jag är här, så är inte en kotte på plats.
/Cattis
oj vad skoj att vi har blivit så många.
#3 hm kl 2 på natten gör vi andra något helt annat
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Klockan 5 på morgonen när jag kliver upp är det också lite lugnt.
Milla, klockan 2 är jag färdig för länge sedan.

#4 Jag säger som Annette! 
#5 Upp kl 5! Jisses, då har jag ju just somnat, andra gången.
/Cattis

#6. Inte varje dag, men ofta. Och eftersom jag är beroende av bl a coca cola, chokladmousse och Shetland i Fokus, så måste jag kolla läget innan jag går till jobbet. På lunchen går det alldeles utmärkt att äta framför datorn. Jaja, maken gnäller lite över kladdiga tangenter, men det vet man ju hur man får tyst på. Eller hur, Milla?
#1: Ridsport är störst nu. De har 397 medlemmar. Foto ligger inte långt efter med mellan 350 och 400 medlemmar. Volvo valp har omkring 310 medlemmar. Dem är ni snart ikapp. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
#5 men snälla annette vad tänker du på??? jag menar att jag sover då 

#9. Ja, vad kan jag tänka på då? Fick inte du ett nytt namn förra veckan?
#10 fick jag???? nä det minns jag inte något av…………………..

#11. Det kallas förträngning. Var lugn, jag avslöjar inget.

#11 Det enda jag kan avslöja är väl att det började på P. Var lugn, jag avslöjar heller inget - mer än det jag just skrev.
/Cattis
251 medlemmar och ett 20 tal som skriver eller? låter lite lite på den fronten iaf…..

900 i en förening och 100 som går på möten. Det är också lite. Ett exempel.
#15 fast det gåer kanske inte jämföra på samma vis riktigt. Själv har jag alltid långt till mötena. Datorn har jag hemma.

Varför skulle det inte gå att jämföra , man kan ju köra , har man tid att sitta här ibland kan man ju köra , du bor inte så långt borta jag menar syds möten kan du ju gå på eller? ;-)
#17 tja kan man ta barn med sej på mötena? jag retar upp mej så när folk inte har en aning om hur andras liv ser ut. Jag har barn och har väldigt svårt för att få barnvakt. Men kan man ha med sej en 5 åring kan jag säkert köra.
Syd´s möten är inget jag vill gå på nej. Skulle vara årsmöte isåfall.
#14 Men vi är fler som läser…. och inte är riktigt så pratglada som andra
Det är också mycket lättare att hänga med i ett forum än att få reda på vad, exakt. som sades på ett möte man inte deltog i. Och att åka på möten är ofta praktiskt omöjlig med jobb, ungar, åtaganden på hemmaplan osv. och jaaaa, vi är många som jobbar på helgerna. Så: Tack för detta forum!!!
#19 välkommen! skriva mera… 

Jag instämmer med 19! Vi är några som skriver väldigt mycket, andra mindre och många inte alls. De som inte skriver kanske finner det de söker utan att behöva ställa egna frågor? Det är ju bra det också, tycker jag. Men självklart välkomnas ännu fler som skriver. jag tycker bara att man inte behöver se allt så negativt.
Tror nog att många är medlemmar "bara" för att läsa och hålla koll på vad som händer. Sen finns det sådana som inte vill ge sig in i diskussionerna, t ex min mamma (som inte är medlem iofs).