God morgon 29 november
Jag hoppas verkligen att jobbets julgran levereras idag, annars blir det problem. Eftersom jag skall ha semester i morgon och på söndag måste jag förbereda för vikarien.
Det är precis kolsvart ute, 4 grader varmt.
Jag skall jobba, därefter blir det hästar och packning. Jag skall till Stockholm över helgen, skall bli jättekul :)
Ha en bra dag!
Nyss inkommen från stallet. Grabbarna har kommit ut och fått sin frukost. Det är lite pyssel med 5 hingstar som ska ut och in om dagarna, men men det är ändå himla kul.
I eftermiddag ska jag möta upp dottern på ATG kliniken då hennes stora häst ska veterinärbesiktigas. Jag håller tummarna för att han går igenom då köparna åker ända från Stockholm och ska vara med. Malin känner att hon inte orkar med hästen längre och då är ju det bästa att han säljs. Hon ska ägna sig åt shettisarna istället 
Sen är det ridskola för småtöserna så den här dagen går nog den också.
Ha det bra allihop!
Amor vincit omnia 

Det regnar… :-(
Jag hoppas det fryser på igen under dagen/kvällen, för det här är inget roligt. Det enda positiva är att hästarna kanske lyckas trampa till allt "knöggel" i hagarna så det blir plattare underlag att gå på vid grindarna.
Annars händer inget särskilt. Så snart min yngsta dotter behagat äta sin frukost färdigt skall jag bege mig till stallet. Hon sitter uppe med sin storebror som är sjuk (huvudvärk och feber) och är mer intresserad av att kommentera vad hunden gör än att äta. Skygglappar, får man ha det på barn? :-)
Ha en bra dag alla!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God morgon!
Blank is på vägarna, snart ska vi lasta ett gäng hästar och åka till Örebro för att träna. Efteråt blir det den årliga chokladask shoppingen och lite julklappar. 20% idag på hela köpet :)
#2 Norskgas kanske? Det är skygglappar som dras ner i ett snöre. Så kan du bara fälla upp dem när maten är uppäten ;)
Här i Dalarna vräker snön ner!!!
Just hemkommen efter en natts arbete på psyket:), skall nu ut i stallet och släppa ut mina vänner. Skall ner till Stockholm i dag, ut och käka gott med min man och nga tjejkompisar för att sen se Lena PH & Orup… Shit va kul, att komma ut och slippa hem-kastrull och barn för en stund. Svärgubben kommer och servar barn och hästar.

Här är det is med vatten på gårdsplan o grusvägen. Det är mulet o regnar. Har varit på Källskolan idag, min son går där. Idag har de inga regelträtta lektioner , det blir samtal mm kring det som hände igår.

God middag på er
HAnn int med att skriva godmorgon i morse =( fick lite brottom till jobbet. De regnar och åter igen är all snö borta =(
Ska strax till stallet och fixa i ordning så mina bustroll får komma in lite tidigare. Dom brukar vilja komma in tidigare när de är dåligt väder. Ja ja jag vet dom e bortskämda men de gör mig inget alls ;)
I kväll är de efterlyst på tv. Måste ja bara se =)
ha en fortsatt bra dag alla shettisvänner

Godddagens så tråkigt väder, vart så glad igår det snöade sen började det regna i stället och har regnat hela natten o även nu. Glas halt ute och så blött o tråkigt. Ska snart ut till stallet och fixa hästarna de lär vara blöta och fina tack o lov brukar de inte rulla sig men säkert har de gjort det nu bara för att jag sa att de inte brukar göra det.
Måsta städa idag me innan stallet suck för skit väder det blir ju så skitigt inne. Ha en fortsatt bra dag.