Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 765 ggr
Ulla L
0

Hemsida

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll i vintermörkret!

Äntligen har det kommit en liten uppdatering av min sorgligt försummade hemsida! Mer kommer inom kort. Välkomna tillbaka alla som är intresserade!

Har satt upp adventsstakar i alla fönster idag, så vårt lilla hus ser ut som ett klipp ur en saga. Man behöver mysa till det lite när det stora mörkret lagt sig över gårdarna i byn!

Hälsningar! Ulla på Rosengård

Annette
0

Då skall jag studsa dit direkt :)

Cattis
0

Vad trevligt, jag har saknat dina dagboksinlägg Ulla! Välkommen "tillbaka"! :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Du skriver så himla trevligt, Ulla. "Lova" att uppdatera ofta, för vi är nog många som saknat detta.

[Anna-N]
0

Vad roligt! Det är en hemsida som verkligen är trevlig att följa :-)

Ulla L
0

Jag önskar att jag kunde lova det … Men det är så att jag bara skrivar vad som ska in där och resten sköter en av mina döttrar.

Hon är en ambitiös kvinna som vill göra allting perfekt om hon ska göra något, och följden är att allting tar en gruvligt lång tid. Med hus och trädgård, heltidsabete som hon kommer hem från vid 7-tiden, och en trädgårdsföreningshemsida att ta hand om dessutom - ja, det blir som oftast en aning försenat med mina uppdateringar som ni kanske förstår … Jag borde verkligen lära mig att fixa det själv!Generad

Ulla L
0

Nu är de utlovade uppgifterna på hästarnas respektive "personliga" sidor också inlagda!

Madelene_Udd
0

Å vad roligt! Jag vet ju vad som händer på Rosengård ändå i och för sig, men det är ändå roligt att läsa, och Ulla du skriver så fantastiskt målande och beskrivande att  det är en fröjd för en bokmal som mig att läsa!

Ulla L
0

#7  Tack kära vän!