Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett21-föreningsfrågor-övriga
Läst 285 ggr
Annette
0

Tömkörningsträff i Väst

Är det någon som tänkt vara med på tömkörningsträffen som Väst ordnar? Den hålls i Nossebro 10 juni och sista anmälningsdag är 6 juni.

Jag är lite sugen, men nu har jag varit ute och "rännt" så mycket, så jag kanske borde prioritera familjen.

nallebjörn
0

Fråga dej om familjen prioriterar dej… åk sen Oskyldig

Vore ju kul. Som vanligt lååångt upp

Annette
0

#1. Min gubbe kan jag inte klaga på. Han vill helst vara hemma, men gnäller aldrig när jag är ute och far.

Javisst låter det kul!

nallebjörn
0

#2 kanon… min säger inte så mkt heller. Han får acceptera det helt enkelt.

trex
0

Det skulle vara jättekul,men har ingen transport. Blir så dyrt att hyra.

Hanna-D
0

Som "vanligt" massa aktiviteter i Väst, varför finns inget sånt här? Ledsen

Annette
0

I vår har det varit flera jättetrevliga aktiviteter här i Väst. Både hingstvisning och visningskurs. Tyvärr har det i höstas och vintras varit bl a filmvisningar som fått ställas in p g a för få anmälda. De som varit i vår har varit förlagda till Lerum och Frändefors, kanske är det i det området det finns medlemmar som åker på grejer? Själv bor jag utanför Skövde och här finns det aldrig några mer ifrån än mig. Men jag åker gärna 15 mil för sådana saker som jag varit på i vår.

VeronicaP
0

Det är ju rätt långt till Nossebro från Halmstad så det blir inget för mig då denna helgen har varit helt vikt åt hästarna utställning lördag travtävling söndag och ska även tävla den 6 juni i Tingsryd så… bäst att vara hemma ..