Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 713 ggr
lilleman
0

TRÅKIG KVÄLL...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran lille kisse har varit borta i någon dag nu och jag har haft mina aningar….

BUUUUHUUUU Ikväll hittade jag henne påkörd.

Annette
0

Usch, det var verkligen tråkigt.

Vad gör alla? Julpyntar?

Mmia
0

#0 Vad hemskt.

#1 Städar :-(( Vad gör du själv ?

Annette
0

#2. Jag är på semester i storstan, medan maken julpyntar och städar Generad.

lilleman
0

Dricker vin och glor på troja. Har sett den förr, tycker inte den är så bra så därför tittar jag in här lite emellanåt..

Ska ju upp till jobbet i morn bitti så det får ju inte bli för mycket av livets godaRäcka ut tungan.

Marta
0

Här stöper vi ljus för fulla muggar! Eller ja, det är grabbarna som stöper och dricker whiskey och flickorna gör julkort. Riktigt kul faktiskt.

Cattis
0

#5 Bildbevis?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Marta
0

Ok!   Herrarna Persson och Laane i stöpartagen

Marta
0

och vad ligger som alltid mitt i vägen, -jo Harry såklart!

Mmia
0

Det där ser kul ut.

Vad ska ni göra med alla ljus ?? Oskyldig Bra att ha i vinter när det blir strömavbrott som det alltid blir varje år.

Marta
0

De går åt som smör i solen. Vi har nästan alltid tända ljus till middagen under vintern.

Mmia
0

#7 Vad är det för stor häst i bakgrunden på kortet, var har ni fått tag på den ?

Kris_J
0

#0, vad tråkigt, beklagar.

#7 att döma av vad man ser i bakgrunden undrar jag om ni startat ljusfabrik? Uj, vad stöparna varit flitiga.

Jag har varit i Stockholm över dagen, åkte vid 10 och kom hem vid 21. SH hade halvårsmöte, Sofia Mikko från SLU var och berättade om senaste inom hästforskningen, mycket spännande på gång.

Veritas odium paretFörvånad

Marta
0

#11  Den köpte vi i Holland förra året. Står på köksbordet..

#12 10kg ljusmassa! Tror det är runt 120 ljus och i år är de mycket tjockare än vad vi fick dem förra året.

Cattis
0

#12 Hur länge höll mötet på då? Det tar väl minst 4 timmar hit? Så då hann du vara på mötet i vadå? 30 minuter? :-)

/Cattis

Kris_J
0

#14 ja du… tåget avgick från GBG 09.42 och var framma 12.45 mötet började 13, nu var min skjuts lite försenad så vi blev lite sena till mötet ca 15 min(vet inte om de kom igång exakt 13). Mötet avslutades stax efter 15. Var på mässan några minuter. tittade på föreställningen 15.30 till 17. Sedan en sväng in till montern igen och därefter i ilfart till centralen och en supersnabb utfodring på donken. Stod utaför tåget 18.06 och de avgick 18.08, framme i GBG 21.17 och i hemmet 22. Lite stessig dag….

Nu har jag samlat kraft och ska ta ett mockningspass strax.

Cattis
0

#7 & 8: Det ser helmysigt ut! Snacka o ambitiöst! Jag blir lätt avis på er ork, själv köper jag storpack :-)

/Cattis

Cattis
0

#15 Jasså, då hade du ju gott om tid :-) Det lät som att du skulle hunnit in o säga hej typ. Det gick tydligen fortare än jag trodde då att ta sig till Gbg. :-P

Köpte du ngt på mässan då?

/Cattis

Kris_J
0

#17, nej jag var bara borta vid SSS monter, kände inte att tiden fanns att knö sig fram i massorna. Men på väg in passerade jag Boett, hade jag haft mer tid skulle jag gått dit och investerat i reflexer. De vanliga jag har är för stora. Deras finns ju i shettisstorlek. Som den optimist jag är måste jag ha massor av nya reflexer till vinterns alla tänkta körutflykter som kommer att ske på kvällstid för det mesta.

RebeckaSvensson
0

#0 Vad tråkigt, beklagar sorgen.

#15 Det lät som en lagom stressig dag… Trevligt att du iaf hann bort och hälsa på i montern :-)

Lulan
0

#8 klart Harry ligger ivägen - du har ju ställt för hans plats där i hörnet vid skåpet! han måste väl visa sitt missnöje :)