God morgon 6/12
Goddagens alla glada ja även alla sura, ledsna och arga också.
Idag regnar det inte hos oss men blåser, hagarna är en ända sörja bläää jag vill ju ha sommar!
Redan torsdag idag, tycker veckorna flyger iväg i en rasande fart på både gott och ont.
ska försöka pyssla lite med töserna idag tänkte jag, men måste invänta barnen så dom kan hjälpa mig in med dom. VI har gegga upp till vaderna vid grinden och har man inte snabb fart så lär man sätta sig där i all skiten, så barnen får ta in hästarna till mig så kan jag pyssla sen.
Hoppas ni andra också får en bra dag!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God morgon!
Uppehåll just nu, inte heller så blåsigt. Börjar jobba om en stund så jag ska fixa matlåda nu.
Inte långt kvar till jul nu :)
Ha det gott

Idag bär det av till Berlin :) konferens med jobbet. Ska bli kul, åker om en timme :)
God middag!
Här är det 10 plus o uppehåll men blåser som bara den. Snorkallt!
Har julfest ikväll på jobbet så på hemmafronten blir det grymt lugnt! Hem o byta om, ge hästarna lite mat o sen tillbaka t jobbet därefter bara hem o sova…
Ha en bra dag alla!

God kväll!
För fjärde dagen den här veckan lyckades jag försova mig. Som tur är så har vi inte haft något i skolan de andra förmiddagarna då lärarna har blivit sjuka, men idag missade jag en föreläsning. I eftermiddags var jag i skolan innan vi började men då ringde en kompis så jag fick sticka hem och hämta flaggan för att hissa den på skolan. Det var det näst sista uppdraget som fanbärare och det ska bli rätt skönt när det är klart. Lyckades självklart inte hinna i tid till laborationen, men hade iaf en giltig anledning.
Har fått klart med ex-jobb idag och det känns skönt att för en gångs skull vara ute i god tid.
#2 Hoppas du får en trevlig helg!
Godkväll,
Har planerat julen lite nu. Det blir jobb, jobb och jobb :-/ Kommer kännas bra i plånboken, men lite trist är det att aldrig vara ledig. Menmen…