Foruminställningar
Hur lägger jag till i favoritlistan, både olika forum och personer??
Kan jag ställa in så jag ser vilka som är "on-line" samtidigt som jag?
Som det är nu ligger jag själv
och Cattis i favoritlistan, vete sjutton hur vi hamnade där
.
Såg att fotoalbumet var "Ur funktion", tillfälligt eller?

när du är inne på ngns sica finns det en knapp längst upp till höger där det står "lägg till favorit". klicka på den.
de som står i "mina favoriter" från början är nog förinställda

Ja fotoalbumet är tillfälligt ur funktion.
Favoriter ja. Jo jag finns tyvärr med på allas listor bara för att jag är Sajtvärd. Det blir så per automatik.
För att lägga till en peron på listan, går du in på deras personliga sidor. Uppe i högra hörnet på den sidan finns en grön ikon (gubbe) som det står "lägg till favorit" - klicka på den så läggs personen till.
Alla dina favoriter kommer att synas i fönstret till höger. De som är online syns med svart text överst, de som är offline med grå text nedtill.
Lägga till andra sajter är lika enkelt det. Gå in på ngn av sajterna, så ser du att det längt ned i fönstret till höger (under listan med mina sajter) kommer att stå "lägg till sajt i favoriter". Nu, som här på shetlandsponny där du redan är medlem, står det ju istället "ta bort sajt från favoriter". Klickar du där, är du inte längre medlem i just den sajten du är på just då du klickar.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
På min inkorg åker det ett gult brev fram o tllbaka, men när jag går in så har det ej kommit några nya inlägg…hur är detta möjligt?

#3 Då har du väl ngt gammalt meddelande som du inte läst.
/Cattis
#3 Så var det för mig igår… men några sekunder senare så FANNS det ett brev där… det var som att brevet var på VÄG till mig…

Cattis: När jag är inne under 'Medlemmar' så kan jag inte klicka mig bakåt eller framåt med hjälp av kommandona längst ner (dessa ord är gråa och inte svarta och "klickbara"). Jag kan använda mig av alfabetet högst upp - men då kan jag alltså enbart se medlemmarna som är på bokstavens första sida och ej klicka mig framåt i listan.
Vet du hur jag kan ändra detta?

#6 Om de är gråa så finns inga fler sidor. Du måste bläda vidare via bokstäverna högst upp. Om det är tillräckligt många som har användarnamn som börjar på en bokstav finns det däremot fler sidor. Du kan alltså bara bläddra bakåt eller framåt på just den bokstaven du valt.
/Cattis

#7: OK, då vet jag! Tack för infon!
Tack för hjälpen
#2 Du får gärna var med på listan
, bara undrade varför du kom med när jag inte gjort ett aktivt val…
Nu har jag lagt in en del i favoritlista, en del blev svarta, andra grå och hamnade under "strecket", är de grå "offline" och de svarta "online"?

Helt rätt så är det online ovanför

#9 Japp!
/Cattis