god morgon 7/12
god morgon
regnar gör det idag oxå. Fy vad de är trist med regn. Nästan så man hade velat gå och lägga sig igen. men de får man nog inte göra.
Idag är jag helt hästledig. De har nog inte inträffat på 1 år knappt. Men de är skönt i mellan åt att få vara ledig. Ska i stället passa min bror son. Ska hämta han på dagis i efermiddag.
Sen blir de idol final till kvällen
ha en bra dag alla

God Morgon
>Regnet det bara öser ner…men va gör det?? skoja bara, man är så trött på detta, leriga hagar, leriga hästar o leriga barn… suck.. o nu har vi fått hem en lite gosig hundvalp, han gillar också lera… han var såå ren o fin efter vi varit ute på morgonen!
Snart ska man o jobba en stund, sen ska barnen o jag vara själva ikväll då gubben ska på julfest med jobbet, så vi ska se på film, o mysa sen blir det Idolfinalen för min del ivf.
hoppas alla får en bra dag trots vädret !

Här regnar det också
. Börjar bli väldigt trött på det. Ikväll skall vi åka med jobbet till Danmark. Äta och dricka gott.
Godmorgon!
ÄNTLIGEN FREDAG. Kommer däcka i soffan när jag kommer hem…

Regnar. Ska strax iväg till jobbet, och ikväll kommer barnens kusin som ska sova över.
Ha en bra dag.
God morgon! Ville bara tala om att jag har testat Manda med ring, det blir en hingst!! Vi får se om det stämmer;) Ha det så gott alla där ute i hästvärlden!

# 5 Morrn morrn ;-)
Här regnar det i dag igen , ja jag tror snart att hela Halmstads kommun flyter bort så mycket regn som vi har fått i år . Idag ska jag jobba även om jag eg är ledig på fredagar , får ta med mig Albin på jobbet idag *S* det kan ju bli lite kul och lite extra springande .

God morgon!
Körde ner till Skåne igår och ska vara här nere tills på söndag. Har en himla massa grejer som ska packas ur bilen nu. Det viktigaste är i alla fall gjort idag = gosa med hästarna 
Regnar för fullt här, annars hade jag varit ute och tömkört en runda med Gardenia i hennes "nya" sele. Aja, hoppas det inte regnar hela helgen…
Hoppas alla får en bra dag!

God dag! Har varit iväg och jobbat från klockan 7, går delad tur idag så jag ska tillbaka kl 15 och jobba kvällen också. Blä..kommer ju att missa endel av idol finalen nu :( Men å andra sidan har ju favoriten Daniel redan åkt ut.
Det regnar och är så himla tråkigt väder idag, kallt också! Min underbara syster och underbara mamma tar allt med hästarna idag, då jag har och kommer att jobba. Imorgon är jag ledig så då blir det massa hästpyssel. Har redan nu häst-abstinens :) Tur att forumet finns så man kan titta på shettisar på kort iaf! hehe ;)
Igår skulle jag jobbat på avdelning men det blev ändrat i sista sekund, fick istället vara med på julfesten för pensionärerna och deras anhöriga.. Det var jättemysigt och så fick man ju årets första julbord!
Ha en toppen dag alla

God middag!
Regn och rusk här också, jag blir så sömnig av detta väder.
Jag och en arbetskamrat har varit inne i stan och köpt varsin kostym på jobbets bekostnad. När man är fast anställd får man kläder även till begravningar. Jösses vilken service i den affären! Det är ingen butik jag någonsin handlat i, så bra tjänar ingen vaktmästare ;) De hjälpte oss att prova och eftersom mina kläder var för långa så syr de upp dem åt mig. Så nu har vi nog satt sprätt på ca 6000:- på en timma. Tur att man inte behöver betala själv.
Jag skall åka och sköta hästarna om ett tag. Senare i kväll skall vi äta tacos, det var så gott förra helgen, så jag fick mersmak.
Vem vet, jag kanske till och med ser den där kriminalserien, vad det nu var den hette ;)

God eftermiddag!
Skall snart ge mig av till Arlanda för att flyga till Kristianstad i e.m. Ser fram emot att träffa alla Syd:are (och andra) som kommer till Furunäs-föredraget i morgon! 
#5 Spännande!

God kväll!
Regnet öser ner här i Uppsala och vädret har varit allmänt tråkigt hela dagen. Just nu känns det rätt bra att inte behöva vada ut i några leriga hagar till ett antal leriga pållar. Det är värst vad man blir bekväm av sig när man har vant sig vid att sitta här uppe och bara gå ut när det är fint väder.
Har precis lämnat min bror som kom över och hälsade på några timmar i eftermiddag. Nu ska vi båda fortsätta med pluggandet, suck. Ska försöka att var duktig hela kvällen och plugga, men festen jag är bjuden på lockar mer. Av ngn konstig anledning…
#10 Hoppas att resan ner gått bra och att du får en trevlig helg i Skåne!