Helgens upplevelse!!!
Jean-Paul Pignon frihetsdresyyr med sex hästar i Globen. Vilken fantastisk man & vilka fantastiska hästar.Så otroligt hörsamma & lugna. Tillsammans med 8-spannen så var de för mig det bästa i årets hästfest.
WHOW
Jo, det var häftigt. Men jag tyckte om horseball och maskeradhoppningen/-dressyren också (var där på fredagen) Tyckte om show-numret med Harry Potter, särskilt eftersom hoppryttaren hoppade med mantel ^^ (mantlar är coola *nickar*), Men jag tycker att det var fel par som vann, det borde varit de som red bäst, för deras nummer var inte sämst (vilket juryn tyckte)

Såg den fantastiksa fransmannen och hans hästar på tv igår. Hur bär han sig åt, kan man undra! Det var säkert ännu häftigare live.

#0 Jag håller helt med dig. Det två numren var helgens höjdpunkt. Är så imponerad av frihetsdressyren, tänk om man hade kunnat kommunicera så med hästarna.

Jag gillade han fransmannen hans lilla shettis var bara för sööt :D
#0 absolut! var också helt fascinerad av både honom och 8-spannet.
Gillade även horseball väldigt mycket… åkte därifrån hes! ;)
Var helt enkelt en riktigt bra show!
(även trevligt att träffa Micke, Malin och Thiffanny i montern!)
#5 Lyckades missa dig 
#6 jag vet! hade hoppats på att du skulle vara där, men man kan ju inte få allt här i livet! ;)
#7 Å andra sidan är det ju inte så långt att åka och hälsa på :-)

#1 o 5 Horseballen gillade jag också. Om jag skulle ridit är det något sådant jag skulle vilja hålla på med :-)
jag får väl komma förbi och kolla in din snygging igen någon gång. Nu när jag lärt mig hantera den nya kameran
#9 vi bildar lag!