Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 392 ggr
Milla
0

Hej alla!

Tusen tack för alla mail, gästboksinlägg, sms och telefonsamtal.

Jag är hemma nu 7 kg mindre och jag är så super nöjd! Ont har jag bara i magen när jag sätter mig eller reser mig upp.
Detta ångrar jag inte en sekund och det har varit värt varenda kr.

JO jag har fått stränga förhållningsregler och dom kommer jag att följa.

Tack än en gång för era hälsningar.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-Aveback
0

Skönt att allt gick bra, Milla!

sanne
0

Hej Tjejen. Skönt att du känner dig bra, vi hörs lite senare !! har fått klartecken idag !!!

stor kram

susanne-s
0

Skönt att allt gick bra Milla.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

PetraJ
0

Skönt att allt gick bra. Tänk nu på att vila dig och ta det lungt.

Camilla
0

Ta väl hand om dig, så tar vi fika en dag när du känner för det!

zettan
0

ÅÅ vad härligt att höra att du är på benen igen. Ta nu hand om dig

stor kram

Annette
0

Skönt att du mår så bra.

[Anna-N]
0

Skönt att allt gick bra. Ta väl hand om dig!

Benjamin
0

Jag har missat att du har blivit opererad Generad. Skönt att du mår bra. Ta väl hand om dig! Så ses vi på bussen till HollandFlört.

Anette
0

Härligt att allt gått bra och att du känner dig nöjd! =O)

Milla
0

#9 ähum jag ska inte med till holland tyvärr.

VeronicaP
0

Skönt att allt gick bra men det visste jag ju alla redan ;-) . Men nu lyder du läkarens order och gör inte för mycket hemma och låt resten av familjen slita *ler*

Milla
0

kan lugna er alla med att nu framåt eftermiddagen har jag fått så %¤###¤%¤ ont i såret på magen så jag kan inte göra annat än sitta i min säng och pynta min hemsida med lite juligt.

Men gud så glad jag är att jag har gjort det!!!

Tack alla än en gång för alla hälsningarna!

Hanna-D
0

Skönt att allt gick bra Milla! Glad

AusaBausa
0

också missat operationen men skönt det gick bra och krya på!

RebeckaSvensson
0

Så skönt att det gick bra!

Sasser
0

Vet inte vad du gjort men jag har mina "aningar".. Var det den lilla eller stora?? Jag skall själv göra den "stora", hade helst gjort den igår men det blir kanske i Jan-feb…Väntar bara på det "ekonomiska beskedet" då det kommer att landa på 50+….

Kram iaf, sköt om dig!!

Milla
0

#17 jag har gjort en hel bukoperation med flytning av naveln. Oj så dyrt min gick på 38 sen gjorde jag ju en bröstförminskning också så min nota landade på 72.

Dom tog 4 kg på magen så det var rejält.

Jag kan bara säga att du kommer inte ångra dig, det är värt varenda spänn.

Sasser
0

#18 Läst ditt PM.. Hör av dig!!

stallostby
0

OJ! Min jobbarkompis har också gjort bukplastik nu! efter ha fött fem barn inkl. ett tvillingpar.

Trodde inte det var så vanligt förekommande….

Hmm hade jag råd så…men jag får väl fortsätta "trampa på" och låta bli ölen när det gäller magen….Skulle ju gärna "fixa" magen, brösten, göra pannlyft och ögonlock och fettsugning…….Hjärnkirurgi skulle ju också vara bra…;)

Nä jag tror jag lägger pengarna på hästarna istället!

Kris_J
0

Jag önskar dig ett angenämt liv med din "nya" kropp.

Veritas odium paretFörvånad

Milla
0

"20 ja tänk om man skulle kunna möblera om det hade ju inte varit illa haha.

Min första prioritet var att förminska bysten pga smärtan och när jag pratade med läkaren om vad som skulle kunna göras med magen så sa han att den skulle kunnas göras mycket bättre, jag hade massor av bristningar och en valk, den där valken hade aldrig försvunnit hur mycket jag än hade bantat.

Vi la in om lån till båda och fick igenom det, annars hade det "bara" blivit brösten.

Kan säga att det är värt varenda kr, fast det tror jag ni har hört redan haha.

#21 Tack.

Benjamin
0

Jag har en nära vän som också nyligt förminskat sina bröst. Hon fick operationen betald pga dålig rygg. Hon gick från kupa f till b. Du hade kanske också kunnat få din bröstoperation betald?

Milla
0

"23 ja om jag kunde gå ner 30 kg i vikt…………………………..Mitt problem är att jag så länge jag äter mina mediciner inte kan gå ner i vikt, innan min op så höll jag en stenhård diet och gick ner 0,8 på två månader:-(

Hade jag kunnat gå ner 30 kg så hade jag fått både bröst och mage genom landstinget. Själv gick jag från dubbel H till C

AusaBausa
0

Oj! det var verkligen strongt o ta både buk o bröst samtidigt! Har en kompis som gjorde en bröst förr x antal år sedan o fy så ont hon hade bara av det!
Hoppas du mår bra o trivs m din "nya" kropp, men det låter det ju redan som du gör ;-D

skulle ckså vilja/våga/ha råd göra en bröstförminskning men har "bara" D-cupa(75d) men jag är inte stor i övrigt så dem är rätt tunga o bära!!!

Milla
0

#25 brösten har jag inte alls ont i utan det är magen som är det stora problemet.

Har du problem med din byst så ska du absolut gå och kolla upp det.

Puzzel
0

Åhhh va kul att din operation gick bra och att du mår bra Milla.

AusaBausa
0

#26 det var ju skönt du slapp det onda för brösten o "bara" har magen…men kompisen ojjade sig en del då det begav sig!

får väl se när jag blir miljonär o kan operera dem!

carina-w
0

Skönt att det gick bra,krya nu på dig

stallostby
0

Har under många år velat minska och framförallt strama och lyfta brösten men skriver som # 25. (men 75 E istället).

Fast de har inte blivit sämre av amning men jag har gått upp i vikt och det har ju gjort bysten fastare samt omkretsen större så bh:n sitter bättre men skulle gärna ha en mindre och slippa sport bhåar!

Milla
0

#30 tveka inte om du känner att du verkligen vill! Jag kan värmt rekomendera det, jag är supernöjd och skulle göra om det igen om det nu skulle behövas.

Har du ett BMI på 25 (tror jag det var) så  ska du kunna få det genom landstinget dvs du betalar inget.

Sasser
0

#31 Mitt landsting betalade inte en krona trots att mitt BMI ligger på 25. Kan inte tro att det är det dom går efter. När jag träffade läkaren som bedömer landstinget i dalarnas operationer sa han..-Tyvärr, men du är för smal. Mitt "häng" var för litet för att få gjort "gratis för mig". Men du kanske snackar "byst" i detta fall… Där har jag inget:) men med tights eller tyngdlyftarbälte så kanske…*asg*

Milla
0

#32 ja jag menar bröstförminskning, magen vet jag inte riktigt hur dom dömmer. Vet bara att citadellkliniken i Landskrona sa till mig att hade jag haft ett BMI på 25 så hade jag fått både bröst och buk genom landstinget. Tror dom går en del på HUR mycket häng och så det är  i alla fall på magen.

Haha du hade ju kunnat ta en del av mig ju, att du inte sa det innan hahahaha.

Milla
0

#32 psst har fler foto om du vill seOskyldig

Sasser
0

#34 Självklart!!  Kul…skicka…