Miljöträning
Hej Hej allihopa på Shetlands ifokus…
Tänkte lägga upp lite Bilder från mitt projektarbete i skolan…
Nämligen Miljöträning med min Shetland…
vi börjar med lite rökbilder det e de jag har nu….

Vad duktiga ni är! 

gud vad kul att göra det som projektarbete:D Vilken rolig idee asså:)

tack så mkt=)
jo det är jätte intresant och kul =)

till vilken nytta har man genom o träna en häst o gå genom rök?
#6 ett bra exempel är vid brand i stall. instinkten säger att gå åt andra hållet, men tänk om vägarna ut innebär genom röken?
ska hästen vistas på offentliga platser vet man heller aldrig vad som kan hända
Det finns/är BARA FÖRDELAR MED ALL SLAGS MILJÖTRÄNING för hästar. Att få sin häst att lita på ledaren i alla möjliga situationer innebär bara att man får en lugnare, tryggare häst oavsett vad som sker runtom (förutsatt att man tränar på ett positivt sätt och inte tvingar fram något)

exakt #8

jag kom på att det kan va bra att skriva att Röken är ingen farlig rök… den jag använder

Vilket roligt projektarbete! Lycka till!

#11 tack så mkt =)
grymma bilder brorsan

trist emd folk som är negativa! Skit bra idee du jobbar på ju:) Lycka till i fortsättningen:)

13# tacka inte mig tacka fotografen =) ;) tur att man har så duktiga vänner =)
14# tack tack =)

Åhh vilka härliga bilder, synd man inte tänkte på det när vi hade brandövning i förra stallet. Jaghar ju själv varit med om stall brand då Stora Wäsby stall brann ner 14 feb 1988. Där hade mn otrolig tur att nästan alla hästar var ute när det började brinna. Efter det har vi anordnat brandövningar med brandförsvaret för att de ska känna hästarna .
Men helt fantastiska bilder och se hur lugnt Roxiti ändå tog det, hon litar verkligen till 100 % på dig.
Gud så kul det verkar vara! Gärna fler bilder!
#14Vem är negativ????

17 # skulle vara nummer 6# isf