Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 348 ggr
Minsanne
0

Ladda upp kort

Är det någon mer än jag som har problem att ladda upp kort på ens privata bildalbum? Jag skulle lägga upp kort på alla olika grimmorna som jag till salu tänkte jag, men det kommer bara fram en stor ERROR på hela sidan. Gör jag fel? Eller är det något fel på sidan?

/Anne

kacka
0

Jag tycker det rent allmänt har varit mycket som det stått EROR på de senste dagarna… försök du lite senare bara…

Charlotte-Aveback
0

Anne: Om du går in på 'Inställningar' uppe till höger så ser du att fotoalbumet för tillfället är ur funktion!

Cattis
0

De jobbar med detta. Problemen med just fotoalbumet är det som gjort att resten av nätverket drabbats av en massa problem och medföljande error-meddelanden.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Minsanne
0

Aha … då förstår jag. Skönt att det inte var mig det var fel på Skrattande

/Anne

kacka
0

Är du frisk i ryggen nu? Det kan inte vara särskilt kul att få ryggskott när man mer eller mindre är på väg till en utställning…

Minsanne
0

Jag kan röra mig skapligt nu iaf … gubben åkte ner till Holland i samma veva så lite besvärligt är det med alla pållarna. Tur man har en sån underbar son som hjälper till

/Anne

carl-gustaf
0

Måste varit väldigt dåliga bilder om det blivit "ERROR" vid uppladdningen av dessa. Penga mun