Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 381 ggr
Canonball
0

Ny hemsida! :)

Hej alla på shetlandsponny iFokus!

Jag har gjort en hemsida just bara om min älskade ponny April! Har även lagt in lite andra bilder på min f.d ponny Tango. Ni skulle vara rara om ni ville komentera i gästboken eller skriva en komentar till bilderna?

Tack // Canonball

----> www.nogg.se/april

Canonball
0

Någon?

Charlotte-Aveback
0

Vilken jättefin hemsida du har gjort! Jag älskar hur hjärtan flyger runt när man klickar på menyerna! Vad duktig du är! Glad

Pheobe
0

En fin sida. Synd att du håller på växa ur lilla ponnyn…

Pheobe
0

#2 jag håller med… tänk om man kunde fixa det =)

Annette
0

Fin sida.

Då får jag väl bjuda in er till oss också :)

www.djupedalen.se

Milla
0

tycker din sida är fin. roligt att ha ytterligare en sida till att besöka.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Canonball
0

Tack allihopa! Väldigt snällt!

#3 Min ponny är väldigt stark och jag rider bara väldigt lugnt med henne, och en så länge har hon öronen framåt hela tiden när jag rider ;)

Pheobe
0

#7 Det går säkert jättebra. Tycker bara det skulle vara lite trist för dej, själv red jag D ponny och stora hästar i din ålder. Mkt roligare än shetland. Men visst orkar ponnyn, det sa jag inte =)

Kris_J
0

#7 hur gammal är Tango? Den är väldigt lik en Tango som fanns på en ridskolan när jag var yngre.

Veritas odium paretFörvånad

Canonball
0

#8 Ja, det är klart! Jag hade tänkt gå över till vagn nu för vi har tömkört henne förut, och hon kunde det som ett rinannde vatten! Vi vet inte så mycket om hennes bakrund, vi tror att hon kanske är inkörd, men man vågar ju liksom inte sätta för vagnen och köra!

#9 Tango blev hela 31 år gammal, alltså född 1976! Tango har stått på olika ridskolor så jag hoppas att det är samma Tango vi pratar om Skrattande Vad tror du? Fanns det hästar på den ridskolan som hette Boogie, Tanja och Trojka?