Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 460 ggr
Malungstjej
0

UPPFÖDARE

Om ni säljer era uppfödningar föl, unghäst el äldre håller ni då kontakten med dom "nya" ägarna för att hålla koll på att eran häst har fått det bra ?? eller tycker ni att är hästen såld så finns det inget intresse i att följa upp hur denne får det ??

zettan
0

Jag har ju sålt häst tidigare och en av dom har ja ingen kontakt med. Då han såldes vidare ganska snabbt. Men mitt sto som ja sålde har ja mkt kontakt med. Har dock aldrig sålt min egen uppfödning.

Annette
0

Det har jag haft i början, men sedan har det runnit ut i sanden. Några har jag kontakt med via tävlingsresultat.

Malungstjej
0

Själv så vill jag veta att allt går bra i det nya hemmet samt om dom säljs vidare så vill jag även då veta vart dom hamnar..Försöker att hålla kontakten med alla (om det är  okej för dom nya ägarna) inte tät kontakt men någon gång ibland.

Hanna-D
0

Jag har mer eller mindre kontakt med våra egna uppfödningar som vi sålt. Ponnyer som jag hade under ponnytiden har jag tyvärr ingen koll på mer än att man kan se dem i någon resultatlista lite då och då Glad

maggan
0

Försöker, men jag har tappat bort några.Gråter

[LinneaDahlberg]
0

Jag har själv inte sålt någon, men har kontakt med dåvarande hingstägaren till båda föl, samt kontakt med mitt stamstos uppfödare. Tycker det är fantastiskt mysigt när de är intresserade över hur det går, och har förhoppningar om att själv kunna visa samma intresse för min uppfödningar när jag väl säljer dem…

susanne-s
0

Önskar hålla kontakt med sålda hästar. Och har lite (mer eller mindre) kontakt med nästan alla. Inte de allra första dock, men det är nästan 20 år sedan så de hästarna lever nog inte längre…

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

VeronicaP
0

Jag får lite rapporter då och då från några av våra egna uppfödningar som vi sålt , sen är det väl lite sämre med vissa , sen vissa får jag jättmycket info från med bilder och allt det är skitkul. Fick för ett tag sen även en liten film från när de körde Slättens Bonzo i hans fin fina vagn det var skitkul .

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 8 Kul att du tycker det! Du brukar ju själv vara rätt duktig på att skicka lite information om Ijor!  Jag var med där och körde Bonzo den dagen!

Manda hälsar, här i sommarhagen!

Visst är det kul att höra hur det går för de som man sålt vidare, tyvärr har jag tappat kontakten med några och då har de sålts vidare.

Milla
0

jag har kontakt med dom flesta av mina avkommer. Tycker också det är super skoj när man får foto och den nya ägaren berättar hur det går .

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Pheobe
0

jag brukar få julkort, födelsedagskort åt nån häst jag köpt vilket jag tycker är jätteroligt

Charlotte-Aveback
0

Så långt det är möjligt försöker vi hålla kontakten med dem som köpt våra uppfödningar. Det är alltid lika kul att höra hur det går för dem och gärna få se lite foton då och då. Mycket uppskattat!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 9 Fina Manda *ler*  JO jag såg att det var du som körde faktiskt ;-) Han såg jättemysig ut kul när det går så bra för dem och att de trivs så bra med han.

AusaBausa
0

har bara sålt en shettis o hennes ägare har jag kontakt med fortfarande

Malungstjej
0

Tycker att det är roligt att fler än jag vill veta hur det går för sina avkommor el hästar som man sålt…