gamla oförätter
Gör som Cattis säger… Dina ord är min lag… Eller rättare sagt forumets lag…
Här skriver vi alltså hur saker och ting har sköts tidigare… Vi vet ju inte vilka regler som komemr gälla då EU, Jordbruksverket och moderlandet sagt sitt…

Du var så lydig så snabbt, att det blev två likadana trådar. Jag raderar min.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Vi kan nu sätta ett kryss i taket för i måndags, närmare bestämt den 29 maj så har Jordbruksverket fått SSS:s arbetskopieförslag på "Nya plan o riktlinjer", postgången har bara varit fyra månader.
Brevbäraren måste inte bara ha gått hela vägen utan ha haft ett stort antal bekanta att besöka under sin vandring med brevet.
Uppskattad gångtid för äldre brevbärare är annars c:a en vecka.
#2 fyra månader? Menar du inte sju ÅR? För var det inte så att redan 1999 krävde moderlandet att SSS skulle ändra dem?

# 3. Den brevbäraren har ännu inte kommit i mål. 
#3 Hi! hi! du får lägga till 9 år….
#4 Ja visst är det hemskt! vi är inne på 2006 och har inte kommit längre i utvecklingen…visst går infon. rätt snabbt i dagens läge..
Kanske vore idé att skriva till programmet efterlyst…kanske dom kan be allmänheten om tips, vart brevbäraren tog vägen…
Eller kanske det finns en naturlig förklaring på dröjsmålet, kanske budbäraren blev för trött…..
hihihi… När man väl efterlyser brevbäraren så kanske man ska passa på att efterlysa AKTUELLA regler men då går man ifrån DENNA rubriks ämne…