Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 482 ggr
Kiara
0

gäller här också

Citron
0

Nu har jag missat någonting? :-)
Vad som än har hänt så gillar jag dig iaf Kiara. <3

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Kiara
0

#1 har du varit i ett vanigt stall, då vet du hur det blir? Hästar är flockdjur det är inte ryttareHemlis

Jag gillar dig också, du är speciell Skrattande och en ovanligt duktig fotograf Flört

carl-gustaf
0

Förlåt, nej grädde vill jag ha, sen skall jag tänka över saken Fundersam

Kiara
0

Ok då får du puss och kram och gräddeSkrattande

carl-gustaf
0

Du är förlåten Kyss, du får gärna stöka till det igen, gillar dina förlåt.

paparatzi
0

#4 och #5 Hållå! där rör inte min kisse, då blir jag vansinnigt svartsjuk…. Skrikandes

……………………….skämtar!!!

nallebjörn
0

Alltså det finns forum och chattar för sånt Kyss

Kiara
0

#5 vi nyper till med mycket grädde dåHemlis 

#6 nypa ock klia får du göra med kissenOskyldig

#7 ja jag vet, det är det som gör forum så kul Skrattande eller hurFlört

nallebjörn
0

#8 hum, tror inte du förstod…. kanske inte så passande för flirrtar här…. finns bättre ställen menade jag Generad

Kiara
0

#9 jag är gift, tyvärr så inga flörtar för mig Fundersam men lite roligt och kul nät bus gillar jagFlört

carl-gustaf
0

#6 KyssKyssKyss, # 10 Kyss, #9 Penga munPenga munPenga mun.

kacka
0

Förlåt? Grädde? Flockdjur? Kisse? Flit? Ursäkte… men vad handlar detta om????

carl-gustaf
0

#12 OskyldigOskyldigOskyldigFundersamFlört

Kiara
0

#12 vi ska bara säga förlåt, för allt dumt också ska vi vara snälla mot varandra, typ en stor jätte kram Kyss Du kan få kaffe utan grädde om du villFundersam

det började inne på ridsport då vi märkte att gammalt groll låg kvar och grodde och alla trådar gick över till gammalt groll, så efter ett gräl så valde jag att säga förlåt för allt gammalt och eftersom jag säkert sagt dumt är med så säger jag föråt och puss och kram och ny i…här ocksåSkrattande

kacka
0

Förlåt för att jag ibland ställer idiotiska frågor och skriver provocerande inlägg. Förlåt också för att jag tjatar.

Förlåt också att jag inte tycker att en häst (oavsett sto eller hingst) som nedärver sig dåligt eller ger defekter bör kasseras oavsett om den är C-premierad eller Elit-premierad.

Förlåt att jag inte är kunnig i allt och vill få andras synpunkter och kunskaper offentligt.

Therese_Melberg
0

Tycker inte man ska behöver om ursäkt för sina egna åsikter… bra att det finns folk som vågar säga emot, diskussionsforum blir ganska tråkiga om alla tycker samma sakOskyldig Det betyder ju inte att man behöver tala illa eller vara taskig mot andra för det. Vet man att man har rätt behöver man inte snacka skit. Man kan inte övertyga alla. Iallafall jag slutar bry mig om den som skriver bara svamlar om annat en ämnet (eller "låter" illa).

kacka
0

Jag säga FÖRLÅT om någon känner att jag har varit dum mot någon.

Kiara
0

Nej, nej det är inte mina åsikter jag bad om ursäkt för utan jag vill bara be om förlåtelse om jag sårat någon…det har inte varit min mening.

Exakt så som #17 skrev Skrattande