Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 387 ggr
nallebjörn
0

Snörvel....

Hur gör ni andra när ni är superduperfökylda? Lämnade just sonen på dagis. slank in i affären och köpte godis. Får bli tv hela dagen… Synd man inte har shetlandstidningen nu. Tiden går fort. Sonen ska hämtas 14.00 så nu får man inte spilla nån tid. Sto med föl har fått mat och det bär av till soffan. Snörvel, snörvel. Gråter

Cattis
0

Soffan, otaliga koppar med te eller ngt annat varmt och sen en bra film. Plus en stooor låda med näsdukar så man slipper kuta upp och snyta sig hela tiden.

Krya på dig!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Minsanne
0

Echinacea varannan timme första dygnet och sen 2 om dagen. Fast det brukar bara hjälpa precis när man känner av att förkylningen är på G. Jag brukar också prova Kan Jang. Det brukar hjälpa. Varm mjölk med honung till natten. Speciellt bra om man har ont i halsen och hostar mycket.

Krya på dig.

/Anne

Milla
0

krya på dig!!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

kacka
0

Jg var jäteförkyld för 2 veckor sedan.. Mina jobbarkompisar ville få det till pollenallergi… Men varför skulle jag få det i år när jag aldrig innan haft det. Nu är jag dessutom bra då det ligger gult pulver överallt…

Faxlin
0

#1: Exakt, bästa medicinen. Pyssla om dig själv lite. Erkänn att du är hängig och tillåt dig att vara det.
Krya på dig.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nallebjörn
0

#2 tyvärr kan jag inte dricka det. Är 7 månader gravid! Brukar också ta det annars. Hjälper med en gång.

#5 jobbigt…. är van göra mkt. Orkar inte ett dugg. Suck! tar på nerverna. Så mkt som måste göras ju. Känner mej lat av att ligga.

VeronicaP
0

Tål int Echinacea jag , testade det en gång och jag blev så sjuk*S* lite allergisk jag ehhe fast det hjälper kanon på gubben ju ..

nallebjörn
0

#7 men om du blev sjuk var du ju inte sjuk innan Fundersam

VeronicaP
0

Jo men jag blev riktigt sjuk , en förkylning klarar vem som helst men en allergiskreaktion ja du det är ingen kul …. trodde att alla förstod det , man dricker ju inte det om man inte är sjuk eller???Förvånad

nallebjörn
0

#9 skoja ju med dej….

Jodå en karl klarar INTE en förkylning…. dom blir superduberdåliga

VeronicaP
0

Nope inte alla karlar…

förstod det men tänkte att det var bäst att förtydlliga ändå för man kan ju missuppfattas så lätt Oskyldig